הזוכים בתחרות האריה השואג: עמוס שפירא ומרדכי שיפמן

פרסי "האריה השואג" לקמפיינים מצטיינים הוענקו הבוקר באירוע השנתי של האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות בקאמרי בתל- אביב
שהם לוי |

הבוקר התקיים האירוע השנתי של ענף יחסי הציבור והדוברות בתיאטרון הקאמרי בת"א. מנכ"ל השנה: עמוס שפירא, סלקום; יקיר האיגוד: מרדכי שיפמן.

קמפיין יחסי הציבור של הסוכנות היהודית "30 שנה לעלייה מאתיופיה" נבחר לקמפיין השנה בתחרות האריה השואג 2007 של ענף יחסי הציבור והדוברות. פרסי "האריה השואג" לקמפיינים מצטיינים הוענקו הבוקר באירוע השנתי של האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות בקאמרי בתל- אביב. באירוע השתתפו מאות אנשי יחסי ציבור, מפרסמים, עיתונאים ומנכ"לים של חברות מובילות במשק בישראל.

ועדת השופטים נימקה את בחירתה בקמפיין יחסי הציבור של הסוכנות היהודית כקמפיין השנה, לאחר שקבעה כי העבודה הוגשת בצורה מקצועית, מכילה מחקר וסקר שנערך טרם תחילתו של הקמפיין, עם ביצוע שזכה בכיסוי נרחב בכל אמצעי התקשורת: עיתונות, רדיו, טלווייזיה ואינטרנט; ואשר תוצאותיו הוכחו בשיפור עמדות הציבור כפי שהוצג בסקר דעת קהל שנערך בתום הקמפיין. "בעיית הדימוי של יוצאי אתיופיה בישראל הינה נושא קריטי בדרך להשתלבותם בחברה הישראלית הקולטת. קמפיין יחסי הציבור נועד לשנות את עמדות הציבור כלפי יוצאי אתיופיה כפעילות למען החברה והקהילה", קבעו השופטים. בוועדת השופטים, בראשותה של ד"ר לאה מנדלזיס, ראש מסלול תקשורת שיווקית בבית הספר לתקשורת מכללת ספיר, השתתפו חברים מבכירי המפרסמים, הפרסומאים, האקדמיה והתקשורת. יועץ התקשורת ואיש יחסי הציבור דוד גולן, היה מתאם וועדת השופטים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה