מגנום קונספט סטור: השקעה של מיליון ש' במותג הגלידה

חנות הקונספט נפתחה בנמל ת"א ותכלול מותגים של חברות שונות מתחומי האופנה, עיצוב הבית, אקססוריז, קריאה ולייף סטייל; ההשקה תלווה בקמפיין טלוויזיה ועיתונות באמצעות ראובני פרידן וקמפיין אינטרנט באמצעות גריי אינטראקטיב
אפרת אדיר |

גלידת שטראוס משיקה קונספט שיווקי ראשון מסוגו למותג הבינלאומי "מגנום" ו- MAGNUM Concept Store, בהשקעה של מיליון שקל.

החנות מושקעת ומעוצבת ברוח המותג ומאפשרת לקהל הרחב לחוות את ערכי המותג ועולמות תוכם נוספים המוצעים בחנות למשך כשבועיים וחצי בלבד.

רונן זהר, סמנכ"ל השיווק של גלידת שטראוס, אמר היום (ד'): "אנו גאים ושמחים להוביל מהלך חדשני למותג הבינלאומי מגנום במטרה להמשיך ולחזק אותו כאחד המותגים החזקים בתחום המזון בכלל ובקטגוריית הגלידה בפרט".

חברת טרגט מרקט אחריאת על הפקת חנות הקונספט. בעולם, הנושא של "פופ-אפ סטור" - חנות קונספט לתקופה קצרה למותגים מובילים, נחשב לטרנד. מותגים כמו קודאק וטלטביז פתחו חנויות קונספט במתחמי סוהו.

השקת MAGNUM Concept Store תלווה בקמפיין טלוויזיה ועיתונות באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן ובקמפיין אינטרנט באמצעות גריי אינטראקטיב, תחת הסיסמא: MAGNUM store.

חנות הקונספט של מגנום משתרעת על שטח של 300 מ"ר ומציגה קשת של פיתויים מעולמות העיצוב, האיפור, האופנה, הסטייל וכן בר שוקולד המכין במקום מנות ייחודיות של שלגוני מגנום בציפויים שונים, לפי בחירה וטעם אישי.

בנוסף, יוצגו למכירה פריטים מובחרים וייחודיים בהשראת המותג של חברות שונות, כמו: סטימצקי, נעלי עמנואל, חברת האיפור מדינה מילאנו, אי.די דיזיין, עיצובי פרחים של ורד שמיר ואמפוריו ארמאני.

MAGNUM Concept Store תיפתח לקהל הרחב לתקופה מוגדרת ומוגבלת בין התאריכים 4.7 ועד ה-21.7. הכניסה ללא תשלום.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה