תרימה מורידה את הפרסומת לגלולת פוסטינור החדשה

הסיבה להורדת הקמפיין היא תלונות נגד של הציבור לפגיעה ברגשות
אפרת אדיר |

חברת תרימה, המשווקת את גלולת היום שאחרי "פוסטינור NEW", מורידה את הפרסומת למוצר בטלוויזיה, בעקבות תגובות נגד מצד הציבור לפגיעה ברגשות ופניה לנציב תלונות הציבור ברשות השנייה, גיורא רוזן.

מתרימה נמסר: "לחברת תרימה לא היתה כל כוונה לפגוע ברגשותיו של אף אחד, לא ברגשות דתיים ולא באחרים. אם בכל זאת מישהו נפגע, אנו מתנצלים מעומק הלב. יחד עם זאת, בעקבות פניות שהתקבלו בנושא, החליטה חברת תרימה לעצור את הקמפיין הנוכחי של פוסטינור NEW בטלוויזיה, החל מהיום (ה')".

עוד טוענת החברה, כי הפרסומת הינה תסריט דמיוני ובשום אופן אינה תיאור מציאותי או רמיזה על מקרה ספציפי. "בעזרת מפנה הומוריסטי מוצגים חלומות בהקיץ של נערה אשר מצפה למחילה ו/או לעזרה", מוסרים מתרימה. זאת ועוד, תרימה מדגישה בעקביות בעלון לצרכן, על האריזה ובכל האמצעים כי את התכשיר יש ליטול במצבי חירום בלבד. "סיסמת המוצר אשר מופיעה בפרסומת היא: "יש מצב חירום - יש מצב לפוסטינור", אומרים בחברה.

יצויין, כי הפרסומת אושרה לשידור הן על ידי משרד הבריאות והן על ידי הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו. אולם, מפניות רבות של צרכנים אל הרשות השנייה על אופן הצגת הדברים בפרסומת ובפגיעה בציבור הנוצרי והקתולי החליטה, כאמור, תרימה להוריד את הפרסומת משידור.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה