תגובת CIBC בעניין גיוון וקבלת הכיסוי הביטוחי ביפן
גיוון אימג'ינג הודיעה, מוקדם מהצפוי, על קבלת כיסוי ביטוחי ביפן עבור השימוש בקפסולת PillCam SB. ב-CIBC סבורים כי הכיסוי הביטוחי של הקפסולה צפוי לקדם את תהליך השיווק של מוצרי גיוון מאימג'ינג בשוק היפני, כבר החל מהשנה הנוכחית, ולהביא לצמיחה גבוהה מעבר לתחזיותינו.
גיוון אימג'ינג קיבלה אישור לכיסוי ביטוחי עבור גלולת ה-PillCam SB כחודשיים בלבד ממועד קבלת אישור השיווק ממשרד הבריאות היפני (לעומת הצפי הקודם ל 9-12- חודשים). הכיסוי התקבל עבור שימוש בגלולה לזיהוי מקרי דימום פנימי של המעי הדק, הנו גורף לכל הגורמים ביפן ויכנס לתוקפו מה- 1.10.2007.
בבנק ההשקעות מעריכים כי הכיסוי הביטוחי של הגלולה יוביל לגידול במכירות מוצרי החברה, הן מערכות והן הקפסולות, כבר במחצית השניה של 2007 . המצב עשוי להוות upside לתחזיותינו.
"השוק היפני הנו בעל פוטנציאל משמעותי, עם כ-24,000 קליניקות גסטרו (לעומת כ-8,000 בארה"ב). להערכתנו, מסגרת הכיסוי הביטוחי תאפשר לגיוון אימג'ינג רווחיות גבוהה, גם לאחר הנחות למפיצים, עם שיעורי רווח גולמי דומים לאלה שבארה"ב" כך נמסר מ-CIBC.
עוד אומרים בבית ההשקעות, כי "אנו ממתינים עם עדכון המודל, אך צופים כי גיוון אימג'ינג עשויה להגיע לחדירה נאה בשוק היפני, ולשיעורי צמיחה גבוהים בשנים הקרובות. מלבד השוק היפני, לחברה פוטנציאל צמיחה גדול בהשקת גלולת PillCam COLON".