עוף טוב משקיעה 2.5 מיליון שקל בקמפיין לשניצל לייט
בכיכובו של השחקן דרור קרן שנבחר לשמש כפרזנטור של המותג זו השנה השניה
חברת "עוף טוב" יוצאת בקמפיין פרסום חדש להשקת סדרת השניצל לייט החדשה המכילה ירקות, בהשקעה של 2.5 מיליון שקל.
הקמפיין, בכיכובו של דרור קרן, שנבחר לשמש כפרזנטור המותג זו השנה השניה ולגלם את דמות הבעל והאב האכפתי, המעורב בניהול הבית, מפנק ומשקיע במשפחה.
הקמפיין יעלה בערוצים 2, 10, 24, בעיתונות, באינטרנט ובמגזינים.