תנובה פותחת את הקיץ בפעילות למותג SHOCK

במסגרת המשחק האינטראקטיבי, יחולקו 30 מכשירי IPOD Shuffle ביום ופרס בשווי 50 אלף שקל בסיום המשחק; משקיעה במהלך כמיליון שקל
אפרת אדיר |

תשלובת החלב "תנובה" פותחת את הקיץ בהשקעה של כמיליון שקל בפעילות מותג משקאות החלב SHOCK ומכריזה על "SHOCKHUNT" - משחק אינטראקטיבי המשלב אינטרנט עם פעילות שטח שמהותו חיפוש אחר התרנגול של SHOCK.

במהלך 8 ימים יוחבאו כל יום 30 תרנגולי SHOCK ברחבי בארץ, אשר מידע על מיקומם ניתן יהיה לקבל אך ורק דרך משחק אינטרנטי. על מנת לזכות בפרס, יש להגיע פיזית ראשון אל מקום מחבואו של התרנגול, ולקבל IPOD Shuffle מתנה.

במקביל למשחק היומי, יתרחש משחק מסגרת בו יידרשו המשחקים למצוא את כל 240 נקודות המחבוא של התרנגול כאשר הפרס הסופי יעמוד על 50 אלף שקל והזוכה יוכל להחליט אם לקחת את הכסף או לבחור באחד מארבעה פרסים אחרים בשווי הסכום כגון: רכב ואן הכולל רמקולים וריפוד מפנק; חדר מרוהט ומאובזר במוצרי חשמל מתקדמים, כולל פלזמה וקולנוע ביתי; טיול לחו"ל; או נופש בסוויטה באילת עם 4 חברים.

לדברי חגית אדלר, מנהלת אגף השיווק בתשלובת החלב: "SHOCK הינו מותג חזק מאוד בקרב בני הנוער, ולכן חיפשנו מהלך שיווקי מאתגר על מנת לעורר אותם. הפעילות מעבירה חווית מותג, והיא המשך לקשר האינטראקטיבי אותו אנו מפתחים בשנים האחרונות עם קהל יעד זה".

משחק SHOCKHUNT דרש עבודה משותפת של פעילות קד"מ באמצעות סופרפוש, קמפיין טלוויזיה באמצעות מקאן אריקסון והקמת אתר אינטרנט אינטראקטיבי באמצעות מקאן דיגיטל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה