נמשכת התחרות על הטלפוניה: 012 בקמפיין המשך ל-072

מפרסמת את השיחות המקומיות בשירות 072, מתחייבת לתעריפים נמוכים ומשקיעה כמיליון שקל בקמפיין; סמנכ"ל 012: "לקוח של 072 יכול לחסוך מאות שקלים בשנה"
אפרת אדיר |

ספקית השיחות הבינלאומיות משקיעה את מהלכי השיווק והפרסום שלה בתחום הטלפוניה הפנים-ארצית ומעלה קמפיין המשך לשירות 072 בהשקעה של כמיליון שקל.

במסגרת הקמפיין, מציעה החברה למצטרפים לשירות 072 תעריפים זולים וללא דמי אחזקה חודשיים. בנוסף, כל השירותים כגון תא קולי, שיחה מזוהה ושיחה ממתינה ניתנים חינם.

איל קיציס ממשיך לשמש כפרזנטור גם בקמפיין ההמשך שעולה באמצעות גלר נסיס ומופיע הפעם כלוחם קונג-פו השובר חומת לבנים.

יעקב נדבורני, סמנכ"ל 012 וסמייל אינטרנט זהב, אומר כי הרחבת שוק השיחות הפנים ארצי לתחרות מהווה עבור הצרכן הישראלי בשורה אמיתית ומשמעותית. לדבריו, "012 מובילה מהלך שמטרתו להציע לצרכן חלופה מתקדמת ואטרקטיבית ביותר לשירותי התקשורת הפנים ארצית. צרכן, אשר יצטרף לשירותי הטלפון הקווי בקידומת 072, ייהנה משירותים מתקדמים ומחסכון של מאות שקלים בשנה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה