קניון הזהב מפרסם את שדרת הילדים ב-2 מיליון שקל
מציע מבצע טיסה ליורודיסני באמצעות פרסום לין&לין
קניון הזהב בראשון לציון יוצא בקמפיין פרסום חדש לשדרת הילדים בהשקעה של כ-2 מיליון שקל.
סיסמת הקמפיין: "שדרת הילדים החדשה בקניון מטיסה אתכם ליורודיסני". פרזנטור הקמפיין הוא דמות מאוירת של גור אריות בשם "גולדי", הקוראת לציבור לרכוש ב-99 שקל בשדרת הילדים החדשה בקניון ולקבל מתנה מיידית מחנויות השדרה, ובנוסף נכנסים להגרלה שבועית של טיסה ליורודיסני להורה +ילד ו-4 ימי נופש.
הקמפיין יעלה בערוצים 2 ו-10, בעיתונות, אינטרנט ושילוט חוצות, ובפרסום על-גבי אוטובוסים, באמצעות פרסום לין&לין.