המותג "דולצ'ה וגבאנה" מחליף נציגות בישראל

הזכיון בתחום התכשיטים והשעונים עבר לקבוצת פלאנט שבבעלות איש העסקים אלי הולנדר וג'קי בר; הולנדר מעריך כי המותג יגיע למכירות של כ-25 מיליון שקל בשנה
אפרת אדיר |

מותג האופנה הבינלאומי, "דולצ'ה וגבאנה", מחליף נציגות בישראל. הזכיון הבלעדי לשיווק המותג האיטלקי בתחום השעונים והתכשיטים עבר לקבוצת "פלאנט" אשר בבעלות איש העסקים אלי הולנדר וג'קי בר מבעלי "טמפו".

עד כה שווק המותג בישראל על-ידי חברת "HOME TIME", נציגת "נייקי", SAIKO, ורשת "רויאלטי".

קבוצת "פלאנט" הינה הזכיינית הבלעדית של שיווק תכשיטים ושעונים ברשת המשביר החדש לצרכן ומחזיקה כ-53 דוכני תכשיטים ושעונים, 10 חנויות פלאנט ו-12 חנויות ודוכני מכירות בעיר אילת.

מנכ"ל קבוצת פלאנט, אלי הולנדר, מגלה כי היקף המכירות של הקבוצה בשנת 2006 היה כ-105 מיליון שקל, ובעקבות קבלת נציגות מותג "דולצ'ה וגבאנה" בישראל הוא צופה להגדיל את מכירות החברה לכ-130 מיליון שקל בשנת 2007. הולנדר מעריך עוד, כי בשנת 2006, מחזור המכירות של מותג "דולצ'ה וגבאנה" בתחום השעונים והתכשיטים בישראל עמד על כ-5 מיליון שקל. בימים אלה מקימה פלאנט מחלקת שעוני אופנה ייחודית שתשווק את המותג "דולצ'ה וגבאנה". המחלקה תכלול כ-5 אנשי מכירות ומנהל מותג ותשווק גם את המותגים "גס", "הוגו בוס", "לי קופר" ו"נאוטיקה". מחזור המכירות של מחלקה זו לשנת 2007 צפוי להיות כ-25 מיליון שקל.

מלבד מותג דולצ'ה וגבאנה, קבוצת "פלאנט" הינה הנציגה הבלעדית בישראל של תיקי המותג הבינלאומי "גס", ומשקוות את המותגים "מון בלאן", "טאג הוייר", "סקטור" ו"ראדו". בנוסף, חתומה פלאנט על הסכם עם מותג "לי קופר" להקמת קו ייצור לשעונים תחת המותג בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל.

צילום אלי הולנדר: גדעון מרקוביץ'

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה