לא רק מאמא עוף: גם לעוף טוב יש סדרת שניצל עם ירקות

משיקה סדרת "לייט" של שניצל עם ירקות בהשקעה של כ-4.6 מיליון שקל
אפרת אדיר |

התחרות על קטגוריית העוף גוברת, לאחר שאמש (א') הודיעה יצרנית השניצלים המוכנים, מאמא עוף, כי היא נכנסת לקטגוריית שניצל עוף עם ירקות ומשיקה סדרה חדשה המכילה רכיבים טבעיים בלבד, מודיעה כעת, המתחרה "עוף טוב", על השקת סדרת "לייט" של שניצל עוף עם ירקות.

בפיתוח והחדרת הסדרה החדשה הושקעו כ-4.5 מיליון שקל ופיתוחה ארך למעלה משנה. בשלב הראשון ישווקו המוצרים: "שניצל עוף עם אפונה וגזר לייט", המכיל 145 קלוריות למנה ו"שניצל עוף עם תירס לייט", המכיל 157 קלוריות למנה. המוצרים מכילים 5% שומן בלבד, בציפוי דק של חיטה מלאה, דלת כולסטרול, עשירה בסיבים תזונתיים ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים.

לדברי מוטי גולדברג, מנכ''ל "עוף טוב", בעקבות טרנד הבריאות ההולך וגובר בארץ ובעולם, תוך זיהוי הצורך בביקוש למוצר שיהיה גם בריא וגם טעים, החליטה החבר להיכנס לתחום הלייט בקטגוריית השניצלים המוכנים.

שירלי שוורץ, מנהלת השיווק בחברה, מוסיפה שהסדרה פונה לקהל היעד, שהינו נשים, המחפשות פתרון לארוחה חמה ומזינה תוך מודעות לתזונה נכונה, שמירה על המשקל ואינן מוותרות על איכות וטעם. "הסדרה החדשה עונה עבורן על צורך אמיתי של חידוש וגיוון בצלחת", אומרת שוורץ.

השקת הסדרה החדשה תלווה גם בקמפיין טלויזייה, עיתונות, מגזיני נשים, אינטרנט ופעילות ממוקדת לקהל היעד הרלוונטי.

היקף קטגוריית מוצרי העוף המוכנים בישראל מוערך בכ-227 מיליון שקל, כ-6,300 טון בשנה. "עוף טוב" נמצאת בבעלות משקי עמק בית שאן (50%) ומשקי עמק הירדן (50%).

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה