ניו קופל CAL תעלה בקמפיין של מיליון שקל לפרטיים

הקמפיין שיעלה ברדיו, אינטרנט ובעיתונות ביום שלישי הקרוב הופק על ידי משרד הפרסום GPS
שי פאוזנר |

חברת ניו קופל CAL, מקבוצת שלמה Sixt, יוצאת בקמפיין פרסומי שסיסמתו "רוצה מכונית, יש תכנית!" לרכישת כלי רכב באמצעות ליסינג פרטי בתנאי תשלום נוחים. הקמפיין שיעלה ברדיו, אינטרנט ובעיתונות ביום שלישי הקרוב (12.6.07), הופק על ידי משרד הפרסום GPS בהשקעה של כמיליון שקל.

הקמפיין נועד להסביר את שיטת הליסינג הפרטי של ניו קופל ו-CAL ולהמחיש את יתרונות השיטה ואת פעילות החברה. הקמפיין פונה לשני קהלי יעד- האחד, לקוחות אשר זקוקים למימון ברכישת רכב חדש והשני, לקוחות המסוגלים לרכוש רכב חדש במזומן ושיטת הליסינג הפרטי מאפשרת להם להשתמש בכספם למטרות אחרות .

לדברי ערן גולן, מנכ"ל חברת ניו קופל CAL, "שיטת הליסינג הפרטי היא השיטה הצרכנית הטובה ביותר לרכישת רכב חדש, בשל העובדה שהיא מאפשרת ללקוח לרכוש את הרכב בתשלום חודשי נמוך שאינו מכביד על ההוצאה השוטפת למשק הבית וכן מאפשרת ללקוח לנסוע על רכב חדש לכל החיים. הצרכן הישראלי מודע יותר ויותר ליתרונות השיטה ומטרת הקמפיין הפרסומי היא להגביר את המודעות לשיטה וליתרונותיה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה