מאמא עוף נכנסת לקטגוריית שניצל עוף עם ירקות

הסדרה מרכיבים טבעיים בלבד ובה 5 מוצרים חדשים; בפיתוחה והחדרתה הושקעו כ-6 מיליון שקל
אפרת אדיר |

יצרנית השניצלים המוכנים, מאמא עוף, נכנסת לקטגוריית שניצל עוף עם ירקות ומשיקה סדרה חדשה המכילה רכיבים טבעיים בלבד, בת 5 מוצרים: שניצל עוף עם תירס, עם תרד, עם ברוקולי, עם אפונה ועם לקט ירקות.

לדברי החברה, סדרת המוצרים מציעה שילוב מנצח של שניצל חזה עוף וירקות כשהפיתוח ארך כשנה בליווי חברת ייעוץ מובילה מחו"ל. כ-6 מיליון שקל הושקעו בתהליך הפיתוח והחדרת הסדרה.

לדברי אלי בן לולו, מנכ"ל מאמא עוף, הישראלי אוכל יותר עוף מכל צרכן אחר בעולם. "מאמא עוף, מאז השקתה בשנת 2000 הצליחה להכפיל את קטגוריית מוצרי העוף המוכנים הנמכרים בישראל".

עוד הוסיף בן לולו, כי בחיפוש אחר מנועי צמיחה לחברה, התגלה כי למעלה מ-70% מצרכני השניצלים הצמחיים דמויי בשר - אינם צמחוניים. "על בסיס מידע זה" אומר בן לולו, "פיתחנו סדרת שניצלים העשויים מחזה עוף אמיתי בשילוב ירקות ורכיבים טבעיים. הסדרה החדשה מיועדת לקהל הבוגר ולילדים תוך פניה לקהל הלא צמחוני של צרכני קטגוריית השניצלים הצמחיים ולאנשים המקפידים על תזונה ואורח חיים נכון ומאוזן".

דיאה גרש, מנהלת השיווק של מאמא עוף, מסבירה כי בבדיקה מול אמהות שערכנו, עלה כי אחת הבעיות העומדות בפניהן בתזונת הילדים היא שילדים אינם אוכלים מספיק ירקות ועוף כאחד. לדבריה, "הרעיון של שניצל המשלב עוף וירקות זכה להצלחה עצומה, מאחר ובאמצעות פיתוח זה יוכלו גם הילדים וגם ההורים לסמן "וי" על העוף ועל הירקות באותה מנה".

הסדרה תשווק באריזות של 750 גרם במחיר מומלץ של 29.90 שקל לאריזה.

היקף קטגוריית מוצרי העוף המוכנים בארץ נאמד בכ-227 מיליון שקל, כ-6,300 טון בשנה. מדובר בקטגוריה הנחלקת בין שני מותגים מובילים: "מאמא עוף" עם נתח שוק כספי של 65% ו"עוף טוב" עם נתח שוק כספי שנתי של 31%.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה