מותג פאנטה בוחר את הפרסומאי הבא

מזמינה את הצרכנים לעצב פרסומת לפאנטה; הפרסומות הזוכות יעלו בטלוויזיה, ברדיו ועל גבי שילוט חוצות; הפעילות לרגל השקת טעמים חדשים של המותג; המהלך בהשקעה של 1.5 מיליון שקל
אפרת אדיר |

מותג פאנטה יוצא לראשונה בישראל בתחרות לבחירת הפרסומאי הבא. המהלך, בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל, הינו לרגל השקת 2 הטעמים החדשים של פאנטה: פאנטה אורנג'-מנגו ופאנטה אננס-אשכוליות.

במסגרת המהלך החדשני, מוזמן הציבור להציע את הקמפיינים הפרסומיים הבאים של המותג פאנטה לטעמים החדשים. הפעילות תיערך באתרwww.fanta.co.il, כאשר הפרסומות הזוכות יעלו בטלוויזיה, ברדיו ועל גבי שילוט חוצות, תוך מתן קרדיט לזוכים. בנוסף, תוענק לזוכי התחרות חופשה באיה נאפה, לה יוכלו לצרף 3 חברים.

כיצד ייבחרו הפרסומאים?

הפרסומאים של פאנטה ייבחרו בשלוש קטגוריות: קמפיין טלוויזיה, ג'ינגל רדיו, ושילוט חוצות. בכל שבוע תיבחר פרסומת אחת מכל מסלול שתעלה לגמר על פי שקלול של 50% בחירת חבר השופטים ו-50% דירוג הגולשים.

צוות שופטי התחרות מורכב מבכירי הפרסומאים, המפרסמים ואנשי השיווק ובהם: יאיר גלר יו"ר איגוד חברות הפרסום, משה נסיס מבעלי גלר נסיס, יוני סער מנכ"ל פרומרקט, חזי עובדיה מנכ"ל נביעות, ויינון לנדנברג מנכ"ל אידיאולוגי'ק. הכתרת הזוכים

במסגרת תחרות הגמר, שתיערך ב-12 ליולי תתמודדנה 9 קבוצות (3 מכל קטגוריה). תוכנית הגמר תכלול 3 תחנות בהן ייבחנו המשתתפים בקריאייטיב, בארט ובמשימות צוות מאתגרות. בסיום, תערוכנה הקבוצות פרזנטציות מול ועדת השיפוט שתכתיר את הזוכים.

אהוד גיא, מנהל מותג פאנטה: "פעילות נבחרת הפרסומאים של פאנטה מציעה לצרכנים לקחת חלק בחיי המותג וליצור פרסומות לטעמים החדשים".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה