לקראת שבוע הספר הגרנד קניון בחיפה עולה בקמפיין

הקמפיין בהשקעה של 100 אלף דולר כולל שילוט חוצות, מודעות בעיתונות, דיוור ישיר ופעילות יח"צ נרחבת
אפרת אדיר |

לרגל שבוע הספר העברי, יוצא הגרנד קניון בחיפה, בקמפיין רחב היקף בעלות של כ-100 אלף דולר, באמצעות שלושה משרדי פרסום: "צדר" אשר יערוך את קמפיין שבוע הספר העברי, "טריו" אשר יערוך את הקמפיין עבור המגזר הערבי, ו"לוק" אשר יערוך את קמפיין שבוע הספר למגזר הרוסי.

הקמפיין מציין את "חודש הספר" וכולל שילוט חוצות בפריסה רחבה, מודעות בעיתונות, ג'ינגלים ברדיו, דיוור ישיר ופעילות יח"צ רחבת היקף באזור חיפה רבתי.

ישראל סביון, מנכ"ל הגרנד קניון, מסר כי באזור כמו חיפה והצפון, בו חיים זה לצד זה, יהודים וערבים ובו נקלטו עולים רבים ממדינות חבר העמים, היה זה אך מתבקש לקיים אירוע מסוג זה. "הגרנד קניון החליט להרים את הכפפה ולערוך את חודש הספר במתכונת ייחודית ומקרבת לבבות", אמר סביון.

הקמפיין ייערך עד סוף חודש יוני, עד סיום פעילות חודש הספר העברי, הערבי והרוסי.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה