איגוד קרנות הנאמנות בחר בגיתם להובלת מהלך שיווקי
איגוד קרנות הנאמנות יוצא במהלך שיווקי ופרסומי בעלות של למעלה מ-3 מיליון שקל. לצורך קידום המהלך נבחר משרד הפרסום גיתם BBDO (מתוך 9 משרדים), ליצירת האסטרטגיה להעלאת המודעות לקרנות הנאמנות.
ממחקרים שערך איגוד קרנות הנאמנות בקרב העשירונים העליונים בישראל עולה, כי המעורבות וההבנה כיום בקטגורית ההשקעה בשוק ההון נמוכה. בנוסף, הציבור הרחב אינו יודע כיצד ובמה להשקיע. עוד עלה מהמחקרים, ששיעור ההחזקה של קרנות הנאמנות בתיק הנכסים של הציבור נמוך משמעותית מהשיעור המקובל בעולם המערבי.
סביבת הריבית הנמוכה ויישום החלטות ועדת בכר הגבירו את הצורך להעלאת המודעות בנושא קרנות הנאמנות בקרב הצרכנים תוך הסבר על יתרונות ההשקעה בקרן נאמנות כגון: נזילות, פשטות, יציבות ועוד.
רועי ורמוס, יו"ר איגוד קרנות הנאמנות: "בכל הקשור להשקעות, אחת ממטרותינו באיגוד הקרנות הינה לפעול להרחבת המודעות בקרב הציבור בכל הנוגע לחשיבות קרנות הנאמנות כאפיק השקעה וחסכון. הוצגו לפנינו 9 מצגות שכולן היו טובות מאוד וכללו רעיונות מקוריים וחדשניים. חברי האיגוד בחרו במשרד גיתם BBDO שאנו מאמינים כי יענה על מטרותינו בצורה הטובה והמקיפה ביותר".