שוק רותח: קמפיין ראשון בשוק ההון המכוון ליועצים
לראשונה בשוק ההון בישראל, עולה בית ההשקעות פסגות אופק בקמפיין טלוויזיה הפונה באופן ישיר ליועצי ההשקעות בבנקים. עלות הקמפיין כמיליון שקל. הקמפיין שעולה באמצעות משרד הפרסום אדלר- חומסקי- וורשבסקי מציג מנהל השקעות ומסביבו אנשים המוחאים לו כפיים כאשר הקריין ברקע אומר "דווקא עכשיו העצה שלך שווה יותר. דווקא עכשיו, כשהריבית ממשיכה לרדת, והמק"מ נפדה בשישה ביוני חשוב לדעת, יש אלטרנטיבות סולידיות בפסגות!".
בקמפיין פסגות אופק מציגה בפני יועץ ההשקעות אלטרנטיבות סולידיות למק"מ אשר נפדה ב- 6/6 – קרן הנאמנות פסגות (פ*) תיק השקעות ללא מניות אשר השיגה תשואה של 4.51% מתחילת 2007 וקרן הנאמנות פסגות (פ*) תיק השקעות עד 10 אשר השיגה תשואה של 6.94% מתחילת 2007.
חגי בדש, סמנכ"ל המכירות בבית ההשקעות פסגות אופק אמר כי: "מתוך החשיבות הגבוהה שאנו רואים ביועצי ההשקעות בבנקים כאנשי מפתח בשוק ההון וכמתווכים הפיננסיים העיקריים אל המשקיעים, מצאנו לנכון לפנות אליהם באופן ישיר באמצעות קמפיין בתקופה בה עודפי הפדיונות גבוהים והריבית נמוכה. בחודש יוני בלבד צפוי פדיון שיא של 21 מיליארד שקל שניתן באמצעות יועצי ההשקעות להפנותו למוצרים הפיננסיים השונים של בית ההשקעות פסגות אופק".