אייל עופר נכנס להשקעה של 800 מיליון ד' בבתי מלון
רשת מלונות מריוט, מותג הילדים ניקולודיאון וחברת ההשקעות הבינ"ל מילר גלובל נכסים, אותה מנהלים אייל עופר ומיקי מילר, המכהנים כיו"ר משותפים, הכריזו הבוקר בניו-יורק על הסכם לשיתוף פעולה בפיתוח קונספט תיירותי חדש המיועד לנופשים המחפשים שילוב של הנאה וחוויה, שייקרא "אתרי נופש ניקולודיאון- מריוט", עם פוטנציאל מצופה של 20 מלונות שייבנו עד 2020.
אתר הנופש הראשון צפוי להכיל 650 דירות נופש בתחנת ליברטי בסאן דיאגו, יכלול פארק מים ובריכות וצפוי להיפתח בתחילת 2010. החברה בוחנת אתרים נוספים בארה"ב, באיים הקריביים, מקסיקו, בריטניה, אירופה, אסיה והמזה"ת.
המיזם החדש יפותח בשיתוף פעולה של מותג הילדים ניקולודיאון, מריוט אינטרנשיונל, בעלת כ- 2,900 מלונות בכ- 68 מדינות וחברת הנדל"ן הבינלאומית מילר גלובל נכסים, אשר תהיה בעלת זכויות בלעדיות לפיתוח ובעלות של אתרי נופש באזורים גיאוגרפיים ספציפיים. רשת אתרי הנופש תהיה מנוהלת ע"י מריוט.
אתרי הנופש יכללו חדרי ועידות ואטרקציות לילדים, בריכות מים, חדרי משחקים, משחקי וידאו משוכללים, תכניות בידור שיכללו את דמויות ניקולודיאון כגון, הבובה דורה ו"בוב- ספוג". כמו כן תוקם במת תיאטרון מרכזית ומסכי וידאו שיעבירו את האירועים ברחבי האתר.
אייל עופר יו"ר משותף "מילר גלובל נכסים" אמר כי המיזוג בין שני מותגים גדולים כמו רשת מלונות מריוט ומותג הילדים ניקולודיאון, בצירוף חברת השקעות הנדל"ן מילר גלובל נכסים, צפוי לבסס קונספט חדשני של אתרי נופש למשפחות וילדים, הכולל אטרקציות ואולמות כנסים".