012 בפעילות מעל הקו בתחום הטלפוניה

משיקה את הטלפון הקווי בקידומת 072 לשיחות מקומיות בקמפיין בהשקעה של כ-3.5 מיליון שקל באמצעות גלר נסיס ובכיכובו של איל קיציס, הפרזנטור הקבוע של החברה
אפרת אדיר |

ספקית השיחות הבינלאומיות 012, נכנסת לתחרות בתחום הטלפוניה מול בזק ו-HOT ומשיקה רשמית את שירותי התקשורת הפנים ארצית. במסגרת המהלך השיווקי, מציעה החברה למצטרפים לשירות את הטלפון הקווי בקידומת 072.

ההשקה תלווה בקמפיין תדמיתי נרחב בכיכובו של איל קיציס, הפרזנטור של החברה, בהשקעה של כ-3.5 מיליון שקל. משרד הפרסום גלר נסיס אחראי לקמפיין הראשון מעל הקו בתחום זה.

בהצטרפות לשירותי הטלפון הפנים ארצי של 012 מציעה החברה שירות טלפון ללא תשלום חודשי קבוע ושיחות חינם ללא הגבלה בין כל מנויי 072. בנוסף, מציע השירות מגוון שירותים מתקדמים ללא תשלום, כגון: תא קולי, שיחה מזוהה, שיחה ממתינה ויישומים מתקדמים, כמו: סינון שיחות סלקטיבי, עקוב אחרי חכם, ניהול תכונות באמצעות האינטרנט ועוד.

לדברי החברה, עד היום הצטרפו לשירות למעלה מ-16 אלף לקוחות מהמגזר הפרטי, ללא מהלכים שיווקיים תומכים.

סטלה הנדלר, מנכ"ל 012 קווי זהב וסמייל אינטרנט זהב: "הרחבת שוק השיחות הפנים ארצי לתחרות מהווה עבור הצרכן הישראלי בשורה אמיתית ומשמעותית. 012 מובילה מהלך שמטרתו להציע לצרכן חלופה מתקדמת ואטרקטיבית ביותר לשירותי התקשורת הפנים ארצית. צרכן אשר יצטרף לשירותי הטלפון הקווי בקידומת 072, יהנה מהתעריפים הזולים ביותר, ומחסכון של מאות שקלים בשנה".

012 הינה ספקית האינטרנט הראשונה אשר קיבלה רישיון ממשרד התקשורת לספק שירות אינטרנט בטכנולוגית ה-VOB. החברה השקיעה עד כה כ-30 מיליון שקל בכניסה לשירותי הטלפוניה הפנים ארצית, ותמשיך להשקיע בתחום, לדבריה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה