לאומי חונך קו פרסומי ומדגיש את נושא הייעוץ הבנקאי
בנק לאומי חונך בימים אלה את הקו הפרסומי החדש, אשר ילווה אותו במהלך השנים הקרובות, תחת הסיסמה: "לאן שתרצה להגיע, לאומי איתך". הקמפיין החדש, בעלות של כ-2.5 מיליון דולר, יעלה בטלוויזיה, בעיתונות ובאינטרנט, כשבמרכזו המסר: "עצה אחת טובה יכולה לקחת אותך לאן שתרצה להגיע".
הקו הפרסומי החדש, מבית היוצר של מקאן אריקסון, מסכם את ההיערכות המאסיבית של הבנק בתחום הייעוץ, אשר הושקעו בה עד כה כ-110 מיליון שקל. בין השאר, גייס הבנק מאות יועצים חדשים, הכשיר אותם למתן ייעוץ פנסיוני אובייקטיבי ללקוחותיו, פיתח מערכות טכנולוגיות ייחודיות שמסייעות ללקוח לקבל את ההחלטות האופטימאליות בהשקעותיו ובמסלולי הפנסיה השונים העומדים לרשותו וחתם על הסכמי הפצה עם השחקנים המרכזיים בשוק כדי לאפשר מגוון רחב ואובייקטיביות מרבית ללקוח.
גדעון שור, ראש מערך קשרי חוץ בלאומי, אומר כי הקמפיין החדש מדגיש את הרמה המקצועית הגבוהה של עובדי לאומי, והוא מבטא את התועלת שהלקוח יכול להפיק מעצה מקצועית של מומחי הבנק. "מחקרים איכותיים שערכנו באמצעות קבוצות מיקוד מראים כי נושא הייעוץ בכלל וההכוונה הפנסיונית האובייקטיבית בפרט, חשובים מאוד ללקוח וכי ההחלטות על החסכונות לעת פרישה מעסיקות רבים מהלקוחות, בעיקר בגילאי 30-50".