סטיבן הוקינג ונגישות ישראל - קמפיין השנה בקקטוס

המשרד המוביל - שלמור אבנון עמיחי. קמפיין האינטרנט המוביל - חיש גד. קמפיין הטלוויזיה המוביל - פלאפון. קמפיין שילוט החוצות - R3 וברדיו - ביטוח ישיר
שי פאוזנר |

למרות המאבקים שהביאו שוב לכך שחלק ממשרדי הפרסום בישראל בחרו שלא להשתתף בתחרות - הצליחה תחרות קקטוס הזהב השנתית להפיק הפעם תוצר שקשה שלא להסכים עם המקוריות והחשיבות שלו - קמפיין זוכה במקום הראשון שנוגע לנכים.

הקמפיין הפרסומי הטוב של השנה - זוכה פרס הקקטוס של איגוד המפרסמים, הוא קמפיין שבמרכזו האסטרו-פיזיקאי הנכה, סטיבן הוקינג ל"נגישות ישראל", ארגון התנדבותי שנועד לדחוף לחקיקה ולפעילות למען "הנגשת" מבנים ציבוריים בישראל עבור ציבור הנכים. ההפתעה שבהחלטת ועדת הקקטוס היתה לא קטנה - שכן, שנים רבות לא הוביל בישראל אף קמפיין חברתי שכזה את התחרויות השונות בתחום. משרד הפרסום שעומד מאחורי הקמפיין הוא גלר-נסיס.

בשנה שעברה, נציין זכו שני קמפיינים יחד לכבוד זה. היו אלה קמפיינים של YES ושל קול ישראל.

בקטגוריית משרד הפרסום של השנה זכה גם השנה, שלמור אבנון עמיחי שהפך את זכייתו בפרס למסורת. במקום השני בין המשרדים המצטיינים של השנה אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY, ובמקום השלישי - גלר נסיס LEO BURNET. בקטגוריית מפרסם השנה זכו יחד פלאפון, קוקה קולה, וקופת חולים לאומית.

בקטגוריית הפרסום באינטרנט זכה קמפיין של מפעל הפיס לחיש גד; ניופאן זכתה בתחום מודעות העיתונות; בתחום סרטוני הפרסום הזכייה לפלאפון; קונדומי R3 לקחו את ההובלה בקטגוריית שילוט החוצות; וביטוח ישיר זכתה בקמפיין הבולט ביותר בתחום הרדיו.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה