טופ אימג' מפרסמת דו"חות חלשים וצפויה לרשום ירידות
חברת טופ אימג' סיסטמס, העוסקת בתחום פתרונות לכידת מידע ונתונים (data capturing), מפרסמת היום את דוחותיה הכספיים לרבעון הראשון של 2007.
הכנסות החברה ברבעון הראשון של השנה הסתכמו ב-44 מיליון דולר, ירידה של 11% לעומת הרבעון המקביל אשתקד וירידה של 27% בהשוואה לרבעון הרביעי של 2006. 57% מהכנסות הרבעון נבעו מכירת שירותים ו-43% נבעו ממכירת מוצרים.
ההפסד הנקי על בסיס GAAP הסתכם ב-1.4 מיליון דולר בהשוואה לרווח נקי של 181 אלף דולר ברבעון המקביל אשתקד, ו-160 אלף דולר ברבעון הרביעי של 2006. ההפסד למניה בדילול מלא על בסיס GAAP, הסתכם ב- 0.157 דולר למניה. זאת בהשוואה לרווח נקי של 0.021 דולר למניה ו-0.020 דולר למניה בדילול מלא ברבעון המקביל אשתקד, ו-0.017 דולר למניה ברבעון הרביעי של 2006.
ההתאמות על בסיס non-GAAP, המיוחסות להוצאות בגין אופציות ברבעון הראשון, לא השפיעו על ההפסד ועל ההפסד למניה בסיסית ובדילול מלא.
ד"ר עידו שכטר, מנכ"ל טופ אימג' ציין כי "זהו הרבעון הראשון לאחר 4 שנים של צמיחה רצופה ו-7 רבעונים רווחיים, במסגרתו לא השגנו את היעדים לרבעון. רבעון ראשון הוא בדרך כלל הרבעון החלש ביותר שלנו, טופ אימג' יפן מאזנת אותו מכיוון שעבורם זהו הרבעון החזק ביותר בשנה. למרות שאנו די מאוכזבים, חשוב להבין שזוהי בעיה מקומית ביפן בלבד ואנו עובדים בצורה מאומצת מאוד על מנת להחזיר את יפן למסלול צמיחה. ביקרתי בשבוע החולף ביפן והחלטתי על ביצוע מספר שינויים פנימיים בסניף האזורי, שבעקבותיהם אני מעריך שנמשיך לצמוח בשוק חיוני זה. אנו נמצאים במהלך מתקדם לקראת M&A, האינטגרציה עם CPL מתקדמת בצורה מוצלחת יותר מהערכות המוקדמות ואנו צופים שתוצאות הרבעון השני ישקפו זאת".
ד"ר שכטר הוסיף: "אנו נהנים מפעילות מוגברת בשוק הגרמני, אסיה פסיפיק ואמריקה הלטינית ברבעון הראשון. בסיסנו העסקי נותר איתן, עתודת ההזמנות יציבה, ואנו בטוחים במיצובנו בשוק ובפוטנציאל העתידי".
"אנו מודעים לכך שהרבעון השני הוא רבעון קריטי עבורנו ועד כה הסימנים מראים על חזרה למסלול של צמיחה, והתחזיות שלנו ל-2007 נותרים כשהיו. אנו ממשיכים לחפש הזדמנויות נוספות באזורים גיאוגרפיים אחרים בהם זיהינו פוטנציאל אפשרי לגידול במכירות. אני מאמין שיוזמות אלו, בצירוף הרכישה שביצענו והיכולת שלנו להמשיך בקצב הגידול האורגני, יביא אותנו ליעד של 30 מיליון דולר מכירות שהצבנו לעצמנו".