גולף&קו מקימה רשת חנויות הנעלה עם המותג מקס מורטי
חברת גולף & קו הודיעה הבוקר על פתיחת ארבע חנויות קונספט חדשות לנעליים ואביזרים תחת המותג מקס מורטי. החנות הראשונה של מקס מורטי נפתחה במתחם גולף אנד קו בהדר יוסף ותשתרע על פני 66 מ"ר חנות נוספת נפתחה בקניון מלכת שבא שבאילת ומשתרעת על פני 60 מ"ר, חנות נוספת נפתחה בגרנד קניון שבחיפה ומשתרעת על פני 60 מ"ר וחנות נוספת נפתחה במתחם גולף שבקניון איילון ומשתרעת על פני 54 מ"ר.
אילנה קאופמן מוסרת כי האסטרטגיה השיווקית של הקבוצה להרחבת פעילותה העסקית מאפשרת לתת ללקוחות החברה מענה כולל לפעילותה בכל תחומי האופנה, ליצירת מובילות בתחום.
עוד מוסרת קאופמן כי עד סוף 2007 יהיו כ-10 חנויות תחת מותג הקונספט מקס מורטי.
חנויות מקס מורטי משותפות לנשים ולגברים. בחנויות ניתן יהיה ליהנות מקולקציית נעליים ייחודית שעוצבה במהדורות מוגבלות ותימכר רק בחנויות הייעודיות המיובאים בעיקר מאיטליה. קולקציית הנעליים והאביזרים בחנויות תתחדש במשך כל העונה עם כניסתם של עיצובים חדשים ומקוריים. עיצוב חנויות הקונספט מקס מורטי הינו עיצוב יוקרתי המושפע מעיצוב חנויות בוטיק בעולם. עיצוב החנות, פריטי הקולקציה הייחודיים המיוצרים במהדורות מוגבלות והשירות האיכותי מביאים בפני הלקוחות חוויה איכותית של סגנון ואופנה.
הנעליים מיוצרים ברובם באיטליה מעור איכותי, בגימור גבוה, עימום מבנה הנעל הותאם למבנה הרגל של גברים ונשים. לשילוב מירבי של נוחות, איכות ואופנתיות. טרנדים מובילים בעונת הקיץ לנשים: נעליים אדומות ושחורות עקב גבוהה, או פלטפורמה דקה, בעורות מבריקים.
לגברים הנעליים הם עבודת יד בהקפדה גבוהה על איכות הנעליים, כריות רגל פנימיות, בסוליה שילוב של עור עם גומי למניעת החלקה.
על הדו"חות הכספיים לרבעון הראשון של קבוצת גולף 2007: קבוצת גולף מציגה גידול של למעלה מ-117.6% ברווח הנקי: הרווח הנקי הסתכם בכ- 17.6 מיליון שקל לעומת 8.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הכנסות ממכירות ברבעון הראשון הסתכמו בכ-158.9 מיליון שקל, לעומת כ-134 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד גידול של כ-18.6%.