משקה הנקטר "איילנד" מתרחב לאריזות משפחתיות
המהלך נאמד בהשקעה של כמיליון שקל ומלווה בקמפיין טלוויזיה
חברת "אדיר סחר", המתמחה ביבוא ושיווק מותגי נישה בתחום המשקאות, מרחיבה את קטגוריית המשקאות המשפחתיים עם מותג המשקאות "איילנד", ששווק עד כה בבקבוקים אישיים של 250 מ"ל.
המהלך נאמד בהשקעה של מיליון שקל ויגובה בקמפיין טלוויזיוני רחב היקף שצולם בחופי חצי האי סיני, באמצעות משרד הפרסום נפתלי אברהם.
בין המותגים שייבאה עד כה החברה נכללים: מאסטר קפה, אקסטרים ועוד.
משקה "איילנד", המוכר כ"משקה של חופי סיני" הנו למעשה נקטר פירות עשיר בטעמי גויאבה ומנגו המכיל לפחות 40% פרי. לדברי החברה, נמכרו למעלה משני מיליון בקבוקי משקה בשנה האחרונה.
רשף אביגדור, מנכ"ל חברת אדיר סחר, מציין כי ההחלטה להגדיל את בקבוק המשקה "איילנד" לבקבוק משפחתי נבעה מתוך ההצלחה של המשקה בבקבוק האישי ודרישות רבות שהגיעו מקהל הצרכנים.