מי עדן ממשיכה בשיווק למגזר הרוסי עם מסלול "מיני"
עולה בקמפיין ממוקד למגזר בהשקעה של 250 אלף שקל
חברת מי עדן, המובילה את תחום המים המינרלים הטבעיים בישראל, ממשיכה את פעילותה השיווקית במגזר הרוסי ויוצאת לקראת הקיץ עם מסלול הצטרפות חדש בשם "מיני". השקת המסלול החדש תגובה בקמפיין פרסום, באמצעות משרד הפרסום "ת"א מוסקבה", והוא יעלה בערוצי הטלוויזיה המגזריים ובאתרי האינטרנט הרלוונטיים.
המסלול החדש כולל את מרכיב שירות "מי עדן עד אליך", מי עדן בכדי 11 ליטר מוקטנים ומיני בר קומפקטי ומעוצב, במתנה (למצטרפים למסלול ל-24 חודשים).
לדברי אורית גזית, סמנכ"ל שיווק מי עדן: "מבדיקה שערכנו, המסלול החדש מתאים להרגלי הצריכה של המגזר הרוסי, הן מבחינת הבחירה בכדים קטנים, הבר הקטן והמעוצב שעומד על שיש והן מבחינת הפונקציונאליות המתאימה לקיץ".