ג'ורג' קלוני נבחר לפרזנטור של מותג השעונים "אומגה"

בימים אלה עלה קמפיין ראשון של קלוני למותג בארץ ובעולם; ההשקעה בקמפיין העולמי - 25 מיליון דולר
שרות Bizportal |

חברת "אומגה" בחרה בשחקן ובבמאי האמריקאי הנודע, ג'ורג קלוני, לפרזנטור החדש שלה. קלוני ייצג את המותג בכל העולם והחברה משקיעה 25 מיליון דולר בקמפיין החדש.

ג'ורג קלוני, זוכה פרס האוסקר, נמנה עם השורה הראשונה של שחקני הקולנוע בהוליווד. לצד קלוני מככבים "שגרירים" נוספים של המותג האמונים על תחומים שונים מעולם שעוני היוקרה, כמו דוגמנית העל סינדי קרופורד ושחקנית הקולנוע ניקול קידמן, המככבות בקמפיין שעוני אופנה לנשים, ואלוף "פורמולה 1" מייקל שומאכר בקמפיין לשעוני הספורט של "אומגה".

לדברי החברה, הבחירה בקלוני כפרזנטור משלבת איכות, יוקרה, יופי, גבריות וספורטיביות יחד עם אישיות דומיננטית ומצליחה - ערכים המשולבים בשעוני "אומגה".

בימים אלה עולה קמפיין ראשון של קלוני לשעוני "אומגה" בכל העולם וגם בישראל. חברת "רולטיים", יבואנית המותג, השקיעה 500 אלף דולר בקמפיין שנתי שיכלול מודעות בעיתונות ופעילות בנקודות המכירה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה