הגלולה המתוקה של גיוון: גידול של 14% בהכנסות
חברת גיוון אימג'ינג מפתחת הגלולות לצילום תוך גופי רפואי מדווחת היום (ג') על תוצאותיה לרבעון הראשון לשנת 2007, כשהיא מציגה גידול הן בשורה העליונה והן בשורה התחתונה.
בשורה העליונה, הכנסות החברה ברבעון הראשון של 2007 גדלו בכ- 14% והסתכמו ב- 23.1 מיליון דולר, לעומת 20.3 מיליון דולר ברבעון ראשון 2006.
ברבעון הראשון הצליחה החברה לעבור לרווח שהסתכם על בסיס GAAP ב- 0.1 מיליון דולר לעומת הפסד נקי של 3.0 מיליון דולר. התוצאות על בסיס GAAP לרבעון הראשון של 2007 כוללות הוצאה בסך 1.1 מיליון דולר בגין תגמול עובדים בהתאם לתקן FAS123R אותו אימצה החברה בתחילת שנת 2006.
גם על בסיס non GAAP חל גידול בשורת הרווחים שהסתכמו ב- 1.2 מליון דולר, לעומת הפסד נקי של 1.7 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח הגולמי ברבעון הראשון של 2007 היה 73.9%, לעומת 74.6% ברבעון ראשון 2006. תזרים המזומנים התפעולי נטו הסתכם ב- 3.2 מיליון דולר.
מניתוח המכירות עולה כי המכירות בארצות הברית גדלו ברבעון הראשון של 2007 ב- 13% ל-15.4 מיליון דולר לעומת 13.6 מיליון דולר בתקופה המקבילה של 2006. מכירות הפעילות הבינלאומית של החברה בשאר העולם צמחו ב 15% והסתכמו ב- 7.7 מליון דולר, לעומת 6.7 מיליון דולר באותה תקופה אשתקד.
חומי שמיר, נשיא ומנכ"ל גיוון אימג'ינג הביע את שביעות רצון החברה מתוצאות הרבעון המחזקות את ביטחונה בתחזית מכירות לשנת 2007 של 114 – 119 מיליון דולר כמו גם, מאפשרות לה להעריך כי החברה תהיה קרובה יותר לרף העליון של התחזית. "אנחנו מעודדים מרמת מכירות גלולת PillCam SB, ובמיוחד מן המכירות בארה"ב אשר גדלו ב 23%. אנחנו מאמינים שהגידול בארה"ב מצביע על כך שאסטרטגיית המכירות שלנו, המתמקדת במכירת גלולות נושאת פרי. בנוסף, אנחנו מעריכים כי האישור שקבלנו לאחרונה ביפן, ביחד עם הסכם שיתוף הפעולה עם Fujinon יאפשרו לנו להרחיב את דריסת הרגל של פלטפורמת ה- PillCam בעולם", הוסיף שמיר.
נזכיר, כי לאחרונה הודיעו בגיוון, כי המנכ"ל הפורש של ענקית הפרמצבטיקה הישראלית - טבע, ישראל מקוב מונה ליו"ר החברה. מקוב מחליף את דורון בירגר שיפרוש מהתפקיד ברבעון הנוכחי.