בבילון עוברת לרווח ומציגה זינוק של 75% בהכנסות

יו"ר בבילון, זאב זילבר: "אם לוקחים בחשבון את ההשקעה שנעשתה הרבעון, לקראת ההשקה המתכוננת של הפורטל שירותי השפה במהלך הרבעון השני, הרי שהתוצאות התפעוליות מרשימות אף יותר".
יוסי פינק |

חברת האינטרנט הבינלאומית בבילון, סיימה את הרבעון הראשון של שנת 2007 תוך גידול במכירות ובשורה התחתונה. זהו הרבעון השני ברציפות בו מציגה החברה רווח נקי ושיפור מתמשך במכירות.

ברבעון הראשון הסתכמו המכירות ב-11.7 מליון שקל בהשוואה למכירות של 6.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, זינוק של כ -75%. החברה הציגה ברבעון רווח גולמי של 9.9 מיליון שקל המהווים כ-85% מהמכירות לעומת רווח גולמי של 5.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד שהיוו כ-76% מהמכירות.

הרווח הנקי הסתכם ב-0.9 מיליון שקל לעומת הפסד של 2.6 מיליון שקל אשתקד והוא מהווה שיפור אף בהשוואה לרווחיות ברבעון הרביעי של 2006 שהסתכם ב-0.6 מיליון שקל.

השיפור במכירות נובע מגידול בכמות הקניות המקוונות על ידי לקוחות פרטיים וכן מגידול במכירות הישירות ללקוחות העיסקיים. בחודש פברואר השלימה החברה גיוס הון בבורסה בהיקף של כ- 30 מיליון שקל וכתוצאה מכך בקופת החברה כ – 41 מיליון ש"ח נכון ליום 31 במרץ, 2007.

לדברי דוביק פאר, מנכ"ל בבילון: " השיפור המתמשך בתוצאות של בבילון הינו ביטוי ישיר לפעילות המואצת של החברה בתקופה האחרונה ועונה על הציפיות שלנו. בבילון מיישמת הלכה למעשה את החזון להפוך למותג הבינלאומי המוביל בתחום השפה, התרגום והמינוחים ברשת האינטרנט".

לדברי יו"ר בבילון, זאב זילבר, המדובר ברבעון שיא של בבילון בכל הזמנים, הן מבחינת ההכנסות והן מבחינת הרווחיות. "אם לוקחים בחשבון את ההשקעה שנעשתה הרבעון, לקראת ההשקה המתכוננת של הפורטל שירותי השפה במהלך הרבעון השני, הרי שהתוצאות התפעוליות מרשימות אף יותר". ציין זילבר.

במהלך הרבעון הראשון של שנת 2007 ביקרו כ-9.5 מיליון מבקרים באתר החברה,לעומת כ-3.7 מיליון מבקרים ברבעון הראשון של 2006, עליה של כ- 156.7%. החברה צופה כי ברבעון השני של השנה צפויה כמות המבקרים באתר בבילון לחצות את ה-11 מיליון לעומת כ-3.9 מליון מבקרים ברבעון המקביל אשתקד ותניב צמיחה בתנועה לאתר של מעל 182%.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה