אדלר חומסקי עלה לשלב הסופי בתחרות Clio Awards
משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי התבשר השבוע על-ידי פסטיבל ה- Clio Awards, שהמודעה שלו למפעל הפיס - "החיים שלי לשעבר", עלתה ל-shortlist, השלב הסופי והמכריע של התחרות, שתתקיים בשבוע הבא.
פסטיבל ה-Clio Awards המתקיים מדי שנה בניו-יורק, הוא אחד משלושת הפסטיבלים לפרסום המובילים בעולם.
המודעה של אדלר חומסקי למפעל הפיס עלתה, כאמור, לגמר בקטגורית המודעות בתחום הפנאי יחד עם מודעה אחת נוספת, לגן החיות של סן דייגו, מבית משרד הפרסום "סאצ'י" באוסטרליה.
זו אינה הפעם הראשונה בה זוכה מודעה זו של מפעל הפיס בפרס. בתחרות הפרינט הישראלית "דג הזהב ה-13" הגיעה המודעה למקום ה-3, ותשתתף גם בפסטיבל קאן היוקרתי שייערך בסוף חודש יוני.
יונתן סטירין, מנהל קריאייטיב ראשי באדלר: "זו גאווה מקצועית גדולה לעלות לגמר של תחרות ה-Clio, המוכיחה שקריאייטיב טוב אינו תלוי תרבות ושפה".