שינוי ארגוני בפרטנר: סמנכ"ל השיווק איריס בק -עוזבת
לאחר 5 שנות פעילות הודיעה בק על רצונה לסיים את תפקידה לקראת תחילת 2008
זמן קצר לאחר כניסת מנכ"ל פרטנר החדש דוד אבנר לתפקיד, מודיעה איריס בק, סמנכ"ל השיווק והתוכן של פרטנר, על כוונתה לסיים את תפקידה לקראת תחילת שנת 2008. זאת לאחר 5 שנות פעילות בחברה.
מהחברה נמסר, כי לבק טרם נמצא מחליף ולאחר שיאותר מועמד מתאים, יבוצע תהליך חפיפה מסודר להעברת התפקיד.
בק אחראית, כאמור, על חטיבת השיווק וחטיבת התוכן, ובתחומי אחריותה פעילות השיווק במגזר העסקי והפרטי, פיתוח יישומים ומוצרים טכנולוגיים מתקדמים, פעילות הפורטלים וספקי התוכן, ציוד קצה, מחקר ופרסום.
דוד אבנר ציין, כי בתקופת כהונתה של איריס, פרטנר המשיכה להוביל את שוק התקשורת בישראל בזכות אסטרטגיה שיווקית שזיכתה את orange ארבע פעמים ברציפות כמותג מספר 1 בתחום התקשורת. לדבריו, "בתקופה זו איריס הייתה אחראית על השקת טכנולוגיית הדור השלישי והטמעתו בהצלחה בתודעת הציבור הישראלי".