וואלה! פותחת את מנוע החיפוש AdVantage למפרסמים

מנכ"ל וואלה: כניסה לתחום צומח במהירות של קישורים ממומנים מהווה צעד חשוב הצפוי לתרום לצמיחת החברה ולגיוון מקורותיה"
אפרת אדיר |

לאחר שהושקה בתחילת 2007, פותח פורטל וואלה! בפני קהל המפרסמים את מערכת הפרסום החדשה שלו - "וואלה! AdVantage".

פלטפורמת הפרסום מאפשרת לפרסם מודעות טקסט לצד תוצאות חיפוש תוך פריסת מודעות הטקסט בעמודי התוכן של וואלה! ובדואר וואלה!. בדומה לגוגל, עלות הפרסום הינה פר הקלקה, החל מ-5 אגורות לקליק.

בצורה כזו, המפרסם בוחר מילות מפתח הרלוונטיות לקמפיין שלו וקובע את המחיר שאותו הוא מוכן לשלם עבור כל הקלקה על המודעה. המערכת משקללת נתון זה יחד עם נתונים נוספים כמו מידת התאמת תוכן, וביצועים היסטוריים (CTR) וקובעת בהתאם לכך אילו מודעות להציג ואת סדר הופעתן.

כמו כן, ביכולתו של המפרסם לעקוב אחרי ביצועי מילות המפתח והמודעות בכל שלב, דרך ממשקי ניהול ובקרה מפורטים.

מסלול פרסום מיוחד שמציעה וואלה! הוא ה-AdVantage Premium, הכולל פלטפורמת פרסום גרפי ומיתוג, המתאים בעיקרו למפרסמים גדולים וממותגים אשר מעונינים באחוזי הקלקה גבוהים לצד מיתוג הכולל לוגו גרפי צבעוני של המפרסם. הפרסום במסלול זה נעשה דרך צוות המכירות של וואלה!.

אילן ישועה, מנכ"ל וואלה!: "וואלה! גאה להשיק היום מוצר פרסום חדש, המצטרף לסל מגוון של מוצרי פרסום ושיווק המוצעים ללקוחותיה. כניסתה לתחום הצומח במהירות של קישורים ממומנים, מהווה צעד חשוב אשר צפוי לתרום לצמיחת החברה ולגיוון מקורות הכנסותיה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה