מעל 70% מהצופים מאשרים שילוב פרסומות בכבלים ובלוין
מעל 70% מהצופים מוכנים לשילוב פרסומות בערוצי הכבלים/לווין תמורת הוזלת המנוי בשיעור של 20%, כך עולה מסקר אינטרנטי שנערך בקרב 300 פאנליסטים המהווים מדגם מייצג של האוכלוסייה הבוגרת בישראל, כלפי נושאים כלליים הקשורים לפרסומות המשודרות בטלוויזיה.
מהסקר, שנערך על ידי חברת “Panels” עבור איגוד חברות הפרסום, עולה כי עמדת רוב הנשאלים לגבי הפרסומות אינה חיובית, אולם, בנוגע להצעה לשלב פרסומות בערוצי הלווין או בכבלים (כדוגמת ערוצי הסרטים, הספורט וכו') בתמורה להוזלת דמי המנוי ב-20%, ענו 71% מהנשאלים בחיוב.
הסקר נערך במסגרת שיתוף פעולה שנחתם לאחרונה בין איגוד חברות הפרסום לחברת “Panels” . כמו כן, הוסכם גם על שיתוף פעולה בין "הבצפר", בית ספר שהוקם על ידי איגוד חברות הפרסום, לבין חברת המחקר, במסגרתו יבוצע סקר כחלק מפרויקט הסיום של תלמידי הקורס לאסטרטגיה ותקציבאות על מנת לאפשר לתלמידים לחוות "על רטוב" מחקר אמיתי אשר יגבה את פרויקט הסיום של כל תלמיד בקורס.
אביטל גוטמן, מנכ"ל חברת Panel" :Panel4All הינו מאגר גולשים הטרוגני אשר גויס מראש במהלך שנה שלמה, לצורך מתן מענה לסקרים ולשאלונים באמצעות האינטרנט. שיטה זו לניהול סקרים ומחקרים הינה כלי חדשני שאמור להוות אלטרנטיבה משמעותית נוספת לשיטות איסוף הנתונים המסורתיות הקיימות כגון: סקרים טלפוניים, סקרים פנים מול פנים, סקרי דיוור וכו'".