תדיראן טלקום משיקה פתרון תוכנה חדש
תדיראן טלקום, ספקית פתרונות תקשורת משולבים לדור הבא של רשתות למגזר העסקי, מקבוצת אפריקה ישראל, דיווחה היום (א') על השקת Coral Navigator - פיתרון מבוסס תוכנה, המשתלב במערכת הקורל ומאפשר למשתמשים שליטה מלאה במערכת הטלפוניה באמצעות המחשב האישי.
היישום מאפשר שילוב של כל סוגי תקשורת, לרבות מולטימדיה ומספק אפשרויות נרחבות של ניהול פעילות הטלפוניה האישית. בין היכולות של היישום ניתן למנות – שיגור הודעות כתובות (מסרים מיידיים) לצגי הטלפונים החכמים, חיווי מצב הנוכחות של משתמשים אחרים, הקלטת שיחות, והקמת שיחות וידיאו.
הפיתרון מאפשר ייבוא מדריך טלפונים מתוך מרכזת הקורל מתוכנת OUTLOOK ומשרתים ארגוניים, חיוג שיחות ע"י בחירת מספר חיוג מכל מסך במחשב האישי, הקמת ועידות ושליטה עליהן ועל הוספה והורדה של משתתפים. המשתמש אף יכול לקבוע לעצמו חוקי ניתוב לשיחות נכנסות על פי פרמטרים שונים כגון סטטוס ה "נוכחות" שלו, שעות היום וכו'. הפיתרון מאפשר למשתמש שליטה מלאה על הטלפון השולחני וביצוע פעולות חיוג, מענה, העברה וכו' ממסך המחשב.
מהחברה נמסר כי עד היום התקינו בעולם למעלה מ-100,000 לקוחות את מערכות הקורל של תדיראן טלקום.
תדיראן טלקום, מקבוצת אפריקה ישראל, פועלת מזה 40 שנה בשוק פתרונות טלפוניה לארגונים. תדיראן מציעה ל-100,000 לקוחותיה ברחבי העולם פתרונות תקשורת ליישומי טלפוניה ותקשורת נתונים, מרכזיות וציוד קצה המשלבים יכולות IP. משרדי ההנהלה ממוקמים בפתח-תקווה, ישראל,עם חברות בת בארה"ב ובסין ומספר משרדים אזוריים במדינות מפתח בעולם. תדיראן טלקום מעסיקה כ 300 עובדים ופועלת בכ-40 מדינות ברחבי העולם.