דיאדורה עולה לראשונה בקמפיין טלוויזיה עם רן דנקר

משקיעה בקמפיין 4 מיליון שקל
אפרת אדיר |

מותג הספורט והאופנה האיטלקי "דיאדורה", עולה בקמפיין קיץ חדש בכיכובו של השחקן רן דנקר. היקף ההשקעה בקמפיין עומד על 4 מיליון שקל ולראשונה יעלה גם תשדיר פרסומת טלוויזיוני עם השחקן רן דנקר. במקביל, יכלול הקמפיין מודעות בעיתונות ארצית ומגזינים, שילוט חוצות, פוסטר מדיה ואינטרנט.

קמפיין הקיץ בא לחזק את המותג בזירה האופנתית במקביל לזיהויו כמותג בתחום בגדי הספורט והוא ילווה בסיסמא: "אתה לא באמת חייב לאהוב ספורט, דיאדורה Sport… and fashion".

לדברי גדעון מולייב, מנכ"ל ובעלים של MGS, יבואנית המותג לארץ: "דיאדורה נמנה כיום על השורה הראשונה של מותגי הספורט בארץ וכעת החלטנו להעמיק את החיבור בין הקהל הישראלי לפן האופנתי יותר של המותג. העונה החלטנו להרחיב את שיתוף הפעולה עם רן דנקר לכדי סרטון טלוויזיה. רן נחשב כיום לגבר הנחשק במדינה, כוכב טלוויזיה גדול והוא מושא הערצה לקהל נרחב, כך שהחיבור בינו לבין התדמית האופנתית החדשה של דיאדורה הוא אידיאלי".

הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום ענבר מרחב שקד ועל הקריאטיב אחראי רובי ניסן.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה