פרסומת של באומן בר ריבנאי נמכרה לשידור באורוגוואי

מדובר בסרטון למותג "פמפרס" מבית פרוקטר אנד גמבל, המבוסס על שיר הילדים הישראלי "עוגה עוגה"
אפרת אדיר |

הישג נוסף לפרסומת ישראלית בשוק העולמי. משרד הפרסום באומן בר ריבנאי מכר את סרטון הפרסומת למותג "פמפרס" של פרוקטר אנד גמבל בהפקתו לשידור באורוגוואי. בכך מצטרפת אורוגוואי ל-19 מדינות המשדרות סרט ישראלי של המשרד המפרסם את מותגי פרוקטר אנד גמבל הבינלאומית.

הסרטון, למותג החיתולים החד פעמיים "פמפרס", נמכר לסאצ'י אנד סאצ'י באורוגוואי וישודר בקרב 3.5 מיליון אזרחים של המדינה הדרום אמריקאית.

הסרטון מתבסס על שיר הילדים הישראלי "עוגה עוגה" תוך שהוא מציג את יתרון הספיגה ונעילת הנוזלים של חיתולי פמפרס על פני המתחרים, על ידי כך שלילדים הלובשים "פמפרס", אין בעיה לשבת כמה וכמה פעמים במהלך השיר.

מנהלת קטגורית מוצרי הנייר בפרוקטר אנד גמבל ישראל, יעל יגלום, ציינה כי "העבודה המצוינת שעושים בבאומן בר ריבנאי, מהווה חלק מהותי בהצלחת מותג פמפרס בישראל. אף על פי שהסרטון מתבסס על שיר ילדים ישראלי, הקריאטיב שבו חוצה גבולות ומעביר את יתרונות חיתולי "פמפרס" בצורה ויזואלית מוצלחת".

לאור המכירה, אומר היום (ד') מנכ"ל באומן בר ריבנאי, משה גאון: "אין מחמאה גדולה יותר מהעובדה, שפרוקטר אנד גמבל, המפרסם הגדול ביותר בעולם, מבקש לעשות שימוש בסרטים שיוצרו על ידנו גם במדינות אחרות. מאיסלנד עד ארגנטינה, ממרוקו ועד לרומניה, שידרו סרטים שיצרנו בבאומן עבור פרוקטר אנד גמבל. תעודת כבוד זו היא ההוכחה הטובה ביותר, לכך שהעבודה שאנו עושים עבור פרוקטר אנד גמבל בישראל, עומדת בכל קריטריון בינלאומי להצלחה"

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה