אורנג' משקיעה 4 מיליון שקל בקמפיין ל-Oboxlive tv
חברת התקשורת הסלולרית אורנג' יוצאת בקמפיין שלישי בסדרת הקמפיינים לדור 3.5 באמצעות שלמור אבנון עמיחי Y&R ובהשקעה של 4 מיליון שקל.
הסרטון ל-Oboxlive tv מציג את הטלוויזיה ומגוון הערוצים שבה בדרך חדשנית: נער נכנס לחלל אבסטרקטי שבמרכזו מסך זוהר, הוא נוגע בו בסקרנות מה שנותן את האות לכניסה של מאות מסכים לתוך החלל. מכאן מתחילה חוויה אינטראקטיבית בין הנער לבין המסכים. המסכים עוצבו ונוצרו על ידי מחלקות העיצוב והתלת המימד בחברת JCS.
איריס בק, סמנכ"לית השיווק והתוכן של פרטנר: "ה-oboxlive tv הינו יישום אינטראקטיבי מתקדם לצפייה בשידורי וידאו רב ערוציים בדור השלישי, מהראשונים מסוגו בעולם, פרי פיתוח ייחודי בשיתוף עם חברת streamezzo הצרפתית. תכני הוידיאו הוצעו ללקוחות עוד עם השקת הדור השלישי, כעת ההתקדמות הטכנולוגית ורשת דור 3.5 מאפשרים להציע אפליקציות מתקדמות, דוגמת ה-oboxlive tv. אפליקציה זו משדרגת שוב את חווית הצפייה של שידורים בסלולר, ובעצם מאפשרת יכולות של טלוויזיה".
כחלק מחוויית התוכן המוצע ללקוחות אורנג', מציעה החברה שידורים של 50 ערוצי טלוויזיה במגוון ז'אנרים, ביניהם, חדשות, בידור, ספורט, סגנון חיים, ילדים ועוד. לדברי בק, "אנו ממשיכים לשים דגש על הצעת המותגים המובילים בכל אחת מקטגוריות השידור בהתאמה לצרכי הלקוחות ולהתפתחות המגמות בעולם הטלוויזיה בארץ ובעולם".
יצויין, כי צפייה בערוץ מתבצעת בממשק משתמש הדומה לטלוויזיה הדיגיטאלית, המאפשר שליטה על עצמת הקול, גודל המסך, צפייה במידע אודות התוכנית המשודרת והתוכניות הצפויות. כמו כן, ניתן ל"זפזפ" בין הערוצים באופן קל ופשוט. בנוסף, הצטרפות לחבילת ערוצי הווידיאו, המאפשרת צפייה בכל ערוצי הוידיאו ללא הגבלה, הינה בעלות של 29.90 שקל לחודש.