ml משיקה 3 אתרי מכירה מקוונים למותגי החברה
חברת ml משיקה בימים אלה 3 אתרי אינטרנט חדשים למותגי החברה: אופנת הנשים ml, אופנת הגברים ml men ומותג בגדי ההריון for2, בהשקעה הנאמדת בכ-100 אלף דולר.
האתרים יציגו את קולקציות האופנה של המותגים וישמשו כאתר מכירה מקוון.
לדברי אבי מלכה, מנכ"ל ובעלים של חברת ml: "האתרים מציגים תפיסה חדשנית של שיווק מקוון. הקונספט של האתרים מוביל את התפישה לפיה אתרי אינטרנט אינם רק מראה להצגת המוצרים, אלא מרכז תוכן כולל הנותן מענה ללקוחות בתחומי העניין שלהם. כך, הם יכולים להתעדכן, לצרוך תוכן וליהנות ממבצעים מפולחים שנתפרו על פי הפרופיל הצרכני שלהם".
לצד הצגת הקולקציות יכללו שלושת האתרים את עולמות התוכן של כל אחד מהמותגים: כתבות, טיפים ומבצעים שיעודכנו על בסיס קבוע, לצד ממשק הרשמה למועדון הלקוחות.
האתרים אופיינו ונבנו על ידי חברת B&S שבבעלות יוסי שובל וחגית ברונסקי והם מנוהלים על ידה.