מיליון שקל לקמפיין טלוויזיה לדיאט קוקה קולה לימון
הקמפיין, באמצעות דחף 1, יתמקד בהעברת החוויה בשתיית המשקה
החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה ישראל) עולה בקמפיין חדש למותג "דיאט קוקה-קולה לימון" המדגיש את "החוויה הסנסורית", בהשקעה של מיליון שקל.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום דחף 1, יעלה בערוצי הטלוויזיה ויתמקד בהעברת התחושה המיוחדת מחוויית השתייה, תוך העמדת המוצר ככוכב הסרט.
עדית פרידמן, מנהלת מותג דיאט קוקה-קולה: "מטרת הקמפיין להעצים את טעם הלימון באמצעות סרטונים קצרים המעבירים את החוויה הסנסורית. הקמפיין החדש מבוסס על שימוש בטכנולוגיות מתקדמות וצילומים מיוחדים הממחישים את תחושת הגירוי ואת נקודות המבט הלא שגרתית של המותג".
הקמפיין צולם בישראל ומצטרף לקמפיין הסנסורי של המותג קוקה-קולה, שצולם אף הוא בישראל ואומץ בחום על-ידי יותר מ-30 מדינות בכל רחבי העולם.