פיוצ'ר ברנד מקבוצת מקאן תמתג את עיריית תל אביב
תקציב המיתוג עומד על כ-500 אלף שקל לשנה
קבוצת מקאן אריקסון זוכה להישג נוסף בהתמודדת על תקציב המיתוג של עיריית תל אביב. לאחר שזכה משרד הפרסום במכרז על תקציב הפרסום של העירייה, העומד על 7 מיליון שקל בשנה, זוכה כעת חברת המיתוג של הקבוצה - "פיוצ'ר ברנד" למתג את העיר מחדש לרגל חגיגות ה-100 לעיר המתוכננות לשנת 2009.
לקראת חגיגות ה-100, אומרים בעירייה, ומתוך מחשבה שמתבשלת בשנה האחרונה, עלה רצון לרענן ולהחליף את הסלוגן המוכר של העיר: "עיר ללא הפסקה" ולמתג אותה אחרת. לאחר שבחנה מספר חברות מיתוג ללא מכרז, נבחרה, כאמור, פיוצ'ר ברנד למתג את העיר. לצידה הסטודיו לעיצוב "ברוך נאה" יופקד על החלק העיצובי של תהליך המיתוג.
תקציב המיתוג יעמוד על כ-100 אלף דולר לשנת עבודה. לא מן הנמנע, כי יעדיפו בעירייה לעבוד עם קבוצת פרסום המספקת הן שירותי פרסום והם שירותי מיתוג, על מנת שהשתיים יעבדו בשיתוף פעולה.