קונצרן SEIKO משקיע מיליון שקל בקמפיין לשעונים

קולקציית השעונים החדשה מוצעת למכירה ברשת רויאלטי וכוללת את המותגים: פרמייר, הונדה בר וארקטורה
שרות Bizportal |

קונצרן SEIKO באמצעות רשת התכשיטים והשעונים ROYALTY מעלה קמפיין לקולקציית השעונים החדשה של המותגים: HONDA BAR, PREMIER ו-ARCTURA.

הקמפיין, בהשקעה של כמיליון שקל עולה באמצעות יוניברסל אריקסון, תחת הסיסמה: ITS YOUR WATCH THAT TELLS MOST ABOUT WHO YOU ARE… (בתרגום חופשי: השעון שלך מגלה מי את).

הקמפיין כולל מודעות בעיתונות, שילוט חוצות ולראשונה קמפיין אינטרנט מקיף, החושף מגוון דגמי שעונים משוכללים, המעוצבים בהשראת ספורט אתגרי, לוחות מכווני שעונים של מכוניות מרוץ ואופנועים .

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה