גליה אברמוב תוביל את קמפיין משקפי השמש של פרינס

לצד הדוגמן הברזילאי סיביל; בהשקעה של 400 אלף דולר
שרות Bizportal |

חברת "פרינס", המתמחה בייבוא ושיווק משקפי שמש ושעונים בישראל יוצאת בקמפיין קיץ 2007 בהשקעה של 400 אלף דולר. הדוגמנית גליה אברמוב נבחרה להוביל את הקמפיין לצד הדוגמן הברזילאי סיביל.

קמפיין הקיץ, באמצעות כהן פרסומאים, כולל קטלוג חדש שיופץ לכ-700 נקודות מכירה, פרסום ברדיו, בעיתונות, שילוט חוצות ויחסי ציבור.

גליה אברמוב זכתה בתואר מלכת החן בשנת 1998, דיגמנה וכיכבה בקמפיינים רבים, ביניהם, מילקי, קוקה קולה, בזק, סווטש, וכיכבה על שערי מגזינים נחשבים.

לדברי האחים סגל, היבואנים והמשווקים הבלעדיים של "פרינס" בארץ: "קולקציית השעונים ומשקפי השמש שלנו מתאימים לפלח רחב של האוכלוסייה, מצד אחד הם נותנים מענה ספורטיבי ומצד שני קלאסי אלגנטי ולכן חיפשנו דוגמנים שיציגו זאת. גליה מייצגת קלאסיות וספורטיביות וסיביל, בזכות המראה הברזיליאי, גברי וסקסי".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה