ראלקו בקמפיין המשך לטלוויזיות LCD של שארפ

תחת הסיסמא: "ככה עוד לא ראיתם"; מכריזה על מבצע 10 שנות אחריות; היקף הקמפיין כ-1 מיליון שקל
שרות Bizportal |

חברת "ראלקו מוצרי צריכה" יבואנית שארפ בישראל, עולה שוב בקמפיין טלוויזיה בערוץ 2 ו-10 המציג את טלוויזיות ה-LCD מבית "שארפ", ענק האלקטרוניקה היפני.

הקמפיין החדש, בהיקף של כ-1 מיליון שקל, יעלה ב-4 באפריל למשך תקופה של שלושה שבועות באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן IPG, תחת המסר: "ככה עוד לא ראיתם". בנוסף, מציגה החברה, לראשונה, מבצע אחריות ל-10 שנים.

לדברי זיוי רוזיאק, מנהלת התקשורת השיווקית ב"ראלקו מוצרי צריכה", חברת "שארפ" היא הראשונה שהביאה לעולם את הבשורה הטכנולוגית של מסכי ה-LCD ובזכות פיתוח עקבי, שומרת החברה על מעמדה כמותג המוביל בתחומו. כיום, משווקת החברה בישראל סדרה רחבה של מסכים בגדלים שונים כולל את מסך ה-LCD הגדול בישראל - 65 אינטש.

רוזיאק מוסיפה, כי רכישת ברייק הפלטינה של גמר "כוכב נולד 4" הייתה יריית הפתיחה לחיזוק הפעילות של החברה בשוק המקומי והיוותה חלק ממהלך שיווקי כולל של "ראלקו" לביסוס מעמדה של "שארפ" כיצרנית טלוויזיות ה-LCD המובילות והאיכותיות בעולם.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה