חצי מיליון שקל לקמפיין סמסונג לטלפון מוסיקה
יצרנית הטלפוןנים הניידים "סמסונג סלולר" יוצאת בקמפיין מוסיקה למכשיר SAMSUNG E250 - טלפון מוסיקה מתקדם בעיצוב סליידר דקיק ואופנתי מסדרת ה-Ultra Slim. הקמפיין, בעלות כוללת של כחצי מיליון שקל, תחת המסר "תן למוסיקה להשתלט עליך", יעלה באינטרנט באתרים דוגמת תפוז, Walla ו-Ynet למשך שבועיים.
הקמפיין האינטראקטיבי מציע לגולשים לבחור את סוג המוסיקה האהוב עליהם מתוך ארבעה סגנונות - היפ-הופ, אלקטרוני, רוק כבד ופופ. עם ההקלקה, יעלה שיר מהופעה של להקה מהז'אנר שנבחר, בגודל מסך מלא.
במסגרת הקמפיין תעניק סמסונג לכל לקוחותיה, המחזיקים מכשיר סמסונג כלשהו, הטבות בלעדיות כגון 30% הנחה על אלבומים מובילים ב-NMC כדוגמת מוש בן ארי, אריק ברמן, חווה אלברנשטיין ויהודה סעדו. 40% הנחה על DVD של הופעות מוסיקה כגון Lord Of the Dance, בוב דילן ובנוסף, ניתן לבחור במסאז' או קוקטייל זוגי בנופש המוסיקלי שיתקיים באילת. כל בעל מכשיר סמסונג יוכל לממש את 3 ההטבות פעם אחת בלבד, באמצעות קופון סלולרי שיקבל לאחר שיסמס את הקוד שקיבל באתר, עם מילוי פרטיו.
לדברי אבי זיתן, סמנכ"ל השיווק של סמסונג סלולר, מטרת הקמפיין היא להדגיש את יכולת המוסיקה של המכשיר, המעניק מענה אופטימלי לחובבי מוסיקה החל מנגני MP3 ו-MP4 ,BT סטריאופוני, מגבר דיגיטלי ומעבד צלילים, וגם רדיו FM מובנה. את המכשיר ניתן להשיג ברשת סלקום ובחודשים הקרובים גם ברשת באורנג'.
עוד מציין זיתן, כי המהלך נועד לחזק את הקשר של סמסונג עם לקוחותיה תוך מתן הטבות אטרקטיביות. "אנו רואים במשתמשי מכשירי סמסונג שגרירים הראשונים במעלה אשר בכוחם לחזק את המותג וככאלה, אנו מרגישים מחויבים, לתת להם ערך מוסף וממשי במסגרת השימוש שלהם במכשירי סמסונג".