600 אלף שקל לקמפיין של ישיר בית השקעות לקופות גמל
הקמפיין עולה באינטרנט, ברדיו ובשילוט חוצות באמצעות קבוצת LEAD
"ישיר בית השקעות", מקבוצת ביטוח ישיר השקעות פיננסיות בע"מ, מעלה קמפיין לקופת גמל "ישיר גמל כללי" אשר הניבה תשואה של 12.4% בשנת 2006 ובחודשיים הראשונים ל-2007 הובילה עם תשואה של 5.95%.
הקמפיין יעלה באמצעות שלטי חוצות, אינטרנט ותשדירים ברדיו כשמטרת הקמפיין לפנות הן אל הציבור הרחב והן אל יועצי הבנקים. הקמפיין באמצעות קבוצת Lead לפרסום ממוקד, יימשך כ-10 ימים והיקפו עומד על כ-600 אלף שקל.
לדברי אביעד בר-סלע, סמנכ"ל השיווק ב"ישיר בית השקעות": "חשוב לנו להבליט לציבור המשקיעים את התשואות המצוינות של קופות הגמל של "ישיר בית השקעות" מהשנה החולפת ומשנה זו. הצלחה זו נובעת מזיהוי נכון של מגמות משתנות בשוק, ומחקר וניהול השקעות נבון שהנחה את צוות ההשקעות".