שוק גיוס העובדים משתמש בפלטפורמת הווידאו באינטרנט

אתר הדרושים של msn השיק שרות שמאפשר להעלות ללוח הדרושים, סרטוני תדמית למטרת גיוס עובדים
אפרת אדיר |

הפופולאריות של פלטפורמת הווידיאו באינטרנט מחלחלת לתחום גיוס העובדים. לראשונה, מאפשר אתר הדרושים msnjobs.co.il לחברות, להעלות ללוח הדרושים באינטרנט סרטוני תדמית שמטרתם לשכנע את העובד הפוטנציאלי באטרקטיביות המשרה ומקום העבודה.

מנכ"ל msnjobs.co.il, גלעד אילון: "גיוס עובדים באתרי הדרושים באמצעות סרטון וידיאו מתגלה כאפקטיבי מאוד. לסרטונים "רייטינג" גבוה ולמעלה מ-2,500 דורשי עבודה צפו בסרטון של אחת החברות במהלך ימים ספורים. האינטרנט פותח בפני החברות המגייסות ערוצי גיוס חדשים ושימוש בכלים ובטכניקות שלא היו קיימיים עד היום. חברות רבות בוחנות את השימוש בפונקציית הווידיאו לגיוס עובדים למשרות המבוקשות".

"נראה כי, בענף גיוס העובדים תמונה שווה אלף מילים וסרט נע שווה פי כמה" , הוסיף אילון. עלות השימוש בפלטפורמה זו תלויה בכמה משתנים ביניהם מיקום הווידאו, כמה זמן הוא מוצג ומספר הפעמים שצפו בו בפועל. לדברי החברה, מדובר בסכום של אלפי שקלים בודדים.

באתר msnjobs.co.il מפרסמות חברות גדולות במשק הצעות לעבודה, כדוגמת אינטל, אל-על, נוקיה, בזק, ישראכרט, CAL, כמו גם חברות ההשמה הגדולות ביניהן Manpower, MIT ו-JobInfo. מדי חודש גולשים באתר חצי מיליון מחפשי עבודה.

"מהנתונים שאספנו ניתן להצביע על שני תחומים בהם קיים ביקוש גבוה מאוד לעובדים. תחום אחד הינו תחום השירות והמכירות הטלפוני, הנובע מהגדלת מרכזי השירות והמכירה של החברות ותחלופת העובדים. התחום השני הינו הנדסה, בעיקר מהנדסי חומרה ותוכנה" מציין אילון. "כדי לעמוד ביעדי הגיוס, נדרשות החברות לחשיבה עמוקה מחוץ לקופסה, יצירתיות ומשאבים רבים לגיוס עובדים איכותיים לתפקידים אלה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה