בערב פסח צפוי גידול של 20% בפעילות DOOR TO DOOR
בערב חג הפסח השנה צפוי גידול של 20% בפעילות DOOR TO DOOR, לעומת השנה שעברה, בעיקר בתחומי הנדל"ן ומוצרי הצריכה, כך לדברי גיא רזניק, מנכ"ל חברת "דיירקט ליין", רשת הפצה, דיוור ישיר ושירותי דואר בפריסה ארצית.
בתקופה זו תפיץ החברה כ-500 אלף קטלוגים ועלונים ו- 350 אלף מתלי דלת ודוגמיות. רזניק מסביר, כי "חברות מובילות בשוק החליטו לעבור לשימוש בדיוור DOOR TO DOOR באופן שוטף וקבוע לקידום מבצעי מכירות, כיוון שנוכחו באפקטיביות המכירתית של המדיה לעומת מדיות אחרות מבחינת עלות-תועלת".
בנוסף לתחום מוצרי צריכה שמגיע לשיאו בתקופה זו של השנה, כפי שרואים במבצעים של רשת ID design, קניון שבעת הכוכבים, קואופ ישראל ועוד, בולטים מבצעים של חברות נדל"ן כמו אפריקה ישראל, גינדי החזקות ועוד. מתברר שחג הפסח הוא תקופה בו יוצאות חברות הנדל"ן במבצעי מכירות באתרי הבנייה השונים ברחבי הארץ, לנוחות הקהל הרחב שחלקו בחופשה בחול המועד פסח ויכול לבקר באתרי הבנייה ולהתרשם מהדירות לדוגמא.