ישפאר עולה בקמפיין של 2 מ' ש' לסוני LCD
קידום הסדרה החדשה הנקראת ברוואויה, יבוסס על הקמפיין העולמי ולא יכלול טלוויזיה
חברת ישפאר יבואנית סוני יוצאת השבוע במסע פרסום נרחב לרגל השקת קו מסכי LCD חדשים מסידרת סוני בראוויה.
מסע הפרסום נאמד בתקציב כולל של כשני מיליון שקל ומבוסס על פי מסע הפרסום העולמי של סוני. הקמפיין יכלול: מודעות בעיתונות ארצית, פרסום באתרי אינטרנט מובילים, שלטי ענק לאורך איילון, הפצת קטלוג.
הסלוגן שילווה את הקמפיין: סוני בראוויה - צבע זה כל השוני.
לדברי צביקה שמעוני, מנכ"ל ישפאר: "הקמפיין יתמקד בערכים המרכזיים של המותג סוני: איכות ושלמות המוצר וחיזוק המסר: סוני זה כל השוני עליו מתבסס המותג סוני". לדבריו, "ישפאר ממשיכה לחזק ולמצב את המותג סוני כייחודי וכקובע סטנדרט חדש וגבוה בתחום האלקטרוניקה הבידורית המתחבר היטב למסכי LCD בראוויה שזיכו את סוני בפרסים הגבוהים ביותר בעולם".