על בד מדווחת על גידול של 9.7% ברווח הנקי השנתי

הרווח הנקי הסתכם ב-17.4 מיליון שקל וההכנסות רשמו גידול של 9% ל-636 מיליון שקל. איציק בן חנן, מנכ"ל החברה: "בארה"ב הכפלנו את מכירות האתר, תוך קיטון בהפסד התפעולי"
יוסי פינק |

חברת על בד פרסמה את דוחותיה לרבעון הרביעי ולשנת 2006 כולה. החברה מציגה שיפור בכל הנתונים לעומת הרבעון והשנה המקבילים אשתקד.

הכנסות החברה ברבעון הרביעי הסתכמו בכ- 150.3 מיליון ש"ח, לעומת כ- 142.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ- 5.3%, הנובע בעיקר מצמיחה בהכנסות באתר גרמניה ובארה"ב. הרווח הגולמי הרבעוני הסתכם בכ-32.9 מיליון שקל (כ-21.9% מהמחזור) לעומת כ-29 מיליון שקל (כ- 20.3% מהמחזור) ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-13%.

הרווח התפעולי הסתכם בכ-9.2 מיליון שקל (כ-6.1% מהמחזור) לעומת כ-7.1 מיליון שקל (כ-5% מהמחזור) ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-29%. הרווח הנקי הסתכם בכ-2.6 מיליון שקל, לעומת כ-1.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-100%.

הכנסות החברה ב-2006 הסתכמו בכ-636.3 מיליון שקל לעומת כ- 584 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ- 9%. הרווח הגולמי הסתכם בכ-136.5 מיליון שקל, לעומת כ-128.4 מיליוני שקל בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-6.3%.

הרווח התפעולי הסתכם בכ-42.3 מיליון שקל, לעומת כ-34.9 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-21%. הרווח הנקי הסתכם בכ- 17.4 מיליון שקל, לעומת כ-15.9 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-9.7%.

איציק בן חנן, מנכ"ל החברה, מסר: "אנו שבעי רצון מתוצאות שנת 2006, בה רשמנו גידול בהכנסות בכל אתרי הקבוצה. בארה"ב הכפלנו את מכירות האתר, תוך קיטון בהפסד התפעולי. לאחרונה, מינינו מנכ"ל חדש בעל ניסיון רב בניהול חברות בתחומי הכימיה והטקסטיל. כמו כן, הוספנו מנהל טכני ומנהל ייצור מעל בד ישראל. אנו סבורים כי פעולות אלו יביאו להמשך השיפור במפעל בארה"ב אשר תבואנה לידי ביטוי גם ברבעונים הבאים".

עוד אומר בן חנן, כי "בימים אלו, אנו מובילים תהליכי התייעלות תפעולית גם באתרים הוותיקים שבישראל ובגרמניה. אנו מאמינים כי לאור תהליכי ההתייעלות שאנו מבצעים יחד, עם רמות הצמיחה שהצגנו בשנת 2006 נוכל להראות מגמת שיפור וצמיחה גם בשנה הקרובה."

אודות על בד:

החברה עוסקת בייצור מגבונים לחים במגוון אריזות רחב ולשימושים מגוונים. כ- 90% ממחזור החברה מיועד ליצוא לכ- 30 מדינות ברחבי תבל. בנוסף לייצור מגבונים לחים החברה מייצרת גם בדים לא ארוגים המשמשים חו"ג עיקרי לייצור מגבונים. בחמש השנים האחרונות השקיעה החברה כ- 60 מיליון $ ברכישת חברת FHW בגרמניה, בהקמת חברת AFG בארה"ב, בהגדלה ושדרוג קווי בד בטכנולוגיה של ספנלייס, רכישה ושידרוג קווי מוצרים בתחום התינוקות, טואלט למבוגרים מוצרי ניקיון ומוצרי קוסמטיקה. החברה נמנית על שלושת החברות הגדולות בעולם בתחומה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה