זאת לא קדחת קניות, זאת אסטרטגיה
מאת: אלברטו מרנפלד, סמנכ"ל מכירות ויישום פתרונות עסקיים, Oracle ישראל
בתחילת שנת 2005, החלה אורקל במהלך של רכישת חברות רבות, בעלות מגוון פתרונות. הרכישה של Demantra, Siebel, Retek, GLog, Portal,PeopleSoft הישראלית ועוד, הינה השתקפותה של אסטרטגיה מתוכננת היטב. אורקל הבינה שמכיוון ובכל ארגון ישנן מספר פלטפורמות, הפתרון האמיתי למינוף התהליכים העסקיים הינו פתרון חוצה פלטפורמות. לכן, על ידי רכישה של חברות שהינן Best-of-Bread בתחומן ואיחודן תחת ארכיטקטורה אחת מכוונת שירותים (SOA) יצרה אורקל פתרון מקיף שמצד אחד נותן מענה מקצה לקצה ומצד שני ניתן להטמיע כל חלק ממנו בנפרד בהתאם לצרכי הארגון.
יישומים ללא גבולות בכנס אורקל לעסקים , אשר יתקיים ב-26 במרץ, תוצג האסטרטגיה של אורקל וכיצד משתלבות כל הרכישות כחלק ממחויבות "Applications Unlimited" של אורקל, שנועדה לאפשר ללקוחות להמשיך ולהצליח עם היישומים הנוכחיים שלהם. בכנס יוקדש מסלול שלם לרכישות של אורקל בתחום ה- CRM בו יוצגו כיווני הפתרון העיקריים של PeopleSoft ו- Siebel. בנוסף, יוצגו סיפורי לקוחות Seibel – טבע ושירותי בריאות כללית וסיפורי לקוח PeopleSoft של מפעל הפיס ובזק. וכן, יוצגו גרסאות Seibel 8 ו- PeopleSoft 9 ב- demo ground אשר יתקיים בכנס.
בנוסף נסקור את מערכת ניהול הביקושים של Demantra הישראלית שנרכשה גםהיא ע"י אורקל.
תוכנית "Applications Unlimited" כוללת גם גרסאות חדשות לתוכנות הקיימות של אורקל. במסגרת זו הוכרז בחודש שעבר על הגרסה החדשה של מערכת ה- ERP של אורקל – גרסה 12. כמו כן, השבוע הוכרז על הגרסה החדשה של פתרון המדף ל-ERP של אורקל – Oracle Accelerate, הכולל פתרונות ורטיקאליים. שתי המערכות יוצגו לראשונה בכנס, הן ב- demo ground והן בהרצאות השונות. כמו כן, ישולבו עם סיפורי לקוח שממחישים את העובדה כי ערך מוסף עסקי באמצעות ERP Oracle אינו רק חזון, אלא מציאות. את הכנס יפתח מר דוד אבנר, מנכ"ל פרטנר, מבכירי הלקוחות של אורקל בארץ, שידבר על שוק התקשורת בישראל. בין סיפורי הלקוח שיוצגו בכנס – פולישק, פלסאון, Radware, הזרע, סנפרוסט ועוד.
אינטגרציה שתי סיבות עיקריות הביאו את אורקל לבצע את השינוי בגישה: 1. ההכרה שסביבת הIT הייתה ותהיה תמיד סביבה מרובת פלטפורמות , מגמה שאף התעצמה בעקבות תהליכים של גלובליזציה , מיזוגים ורכישות. ברוב הארגונים ככולם קיימים פתרונות שונים של ERP , CRM , Billing , Core Business ועוד. בארגונים רבים קיימת אף יותר ממערכת ERP אחת. אורקל זיהתה את הצורך במתן פתרון שיתמוך בתהליכים עסקיים שמנוהלים ביותר מפלטפורמה אחת ויאפשר לשלב פתרונות קיימים בארגון כולל פתרונות שפותחו על - ידי הלקוח. 2. השלמה של חבילת תווכה המורכבת מפתרונות best of breed והעונה לשם Oracle Fusion Middleware . חבילה זו פותחת את הדלת עבור לקוחות שאינם לקוחות מסורתיים של Oracle Applications להשתמש בפתרונות ייעודיים של אורקל בלי להידרש לאינטגרציות מסובכות או לביצוע שינויים בפלטפורמת ה-IT שלהם. כך יוכלו לקוחות SAP, Movex, MFG/PRO ואחרים ליהנות מפתרונות אורקל כדוגמת Data hubs, איחוד דו"חות כספיים, Demantra, Retek ועוד. פתרונות אלו, המוכרים כ- best-of-functionality ובעלי ערכים מוספים גבוהים בתעשיות ספציפיות, יוצגו בכנס אורקל לעסקים .
בינה עסקית כיתרון תחרותי נדבך מרכזי באסטרטגיה החדשה הוא עולם ה- BI. אורקל מציעה פתרון מוביל בתחומו, שתומך בתהליכי קבלת ההחלטות של המנהלים, החל מהרובד האסטרטגי ועד לרובד התפעולי היומיומי. פתרון זה, כמו פתרונות אחרים שאורקל מספקת, מיועד לעבוד עם כל המערכות הקיימות בארגון ומגיע עם עולמות תוכן מוכנים מראש עבור כל הפתרונות של אורקל, הן בתחום ה- ERP והן בתחום ה- CRM, כולל התפתחות ורטיקאלית משמעותית. בנוסף להצגת ה- BI ב-demo ground , יוצגו כיווני המוצר העתידיים ויתרונות עסקיים מיישום Oracle BI במסלולים.
כנס אורקל לעסקים יתמקד השנה בהוצאה לפועל של החזון של אורקל בעקבות כל הרכישות שביצעה בשנתיים האחרונות. אורקל פועלת כדי שמוצריה ימשיכו להוות יתרון תחרותי אמיתי עבור לקוחותיה.
הכנס, שכולו יום של תובנות עסקיות, יצייד אתכם בכלים אשר יתרמו לצמיחתו העסקית של ארגונכם. לפרטים נוספים והרשמה ההשתתפות בכנס אינה כרוכה בתשלום אך מותנית ברישום מראש.