רווחי קסטרו צמחו בשנת 2006 ב-15% ל-44.8 מיליון שקל
רשת האופנה קסטרו מסכמת את שנת 2006 כשנת שיא עם צמיחה דו ספרתית בהכנסות וברווח.
בשורה העליונה, מחזור המכירות לשנת 2006 הסתכם בכ-533.6 מיליון שקל, לעומת כ-421.7 מיליון שקל אשתקד, גידול של כ- 26.5%. ברבעון הרביעי בשנת 2006 מחזור המכירות הסתכם בכ- 162 מיליון שקל, לעומת כ- 130 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד (גידול של כ- 24.5%).
הרווח התפעולי של שנת 2006 הסתכם בכ-78.1 מיליון שקל לעומת כ-57.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, דהיינו גידול של כ- 35%
בשורה התחתונה, הרווח הנקי לשנת 2006 הסתכם בכ-44.8 מיליון שקל, לעומת כ-38.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-15.2%. הרווח הנקי לרבעון שהסתיים הסתכם בכ- 22.4 מיליון ₪, לעומת כ- 19.1 מיליון שקל אשתקד (גידול של 17.4%).
בהשוואה כאחוז מהמכירות עלה האווח התפעולי בשנת 2006 לכ- 14.6% לעומת כ- 13.7% בשנה המקבילה אשתקד (גידול של כ- 0.9% ממחזור המכירות), וברבעון לכ- 21.9% ממחזור המכירות לעומת כ- 19.2% ברבעון המקביל אשתקד (גידול של כ- 2.6% ממחזור המכירות).
התשואה השנתית על ההון במונחים שנתיים הינה כ- 22.1%, לעומת כ- 21.3% בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח למניה בשנה שנסתיימה ביום 31.12.06 הסתכם בכ- 8.48 שקל למניה, לעומת כ-7.29 שקל למניה בתקופה המקבילה אשתקד.
גבריאל רוטר, מנכ"ל משותף בחברה, ציין כי הנהלת קסטרו גאה בתוצאות הכספיות לרבעון הרביעי ולשנת 2006 כולה. לדבריו, "החברה מציגה גידול משמעותי במכירות ,ברווח התפעולי וברווח הנקי. הגידול במחזור המכירות נובע הן מהפעילות בארץ (כ-12%) והן מהפעילות הבינלאומית (כ-114%)".