אדם בני מונה למנהל קריאייטיב ביורו תל-אביב
אדם בני (36) מונה למנהל הקריאייטיב במשרד הפרסום EURO TEL-AVIV. בני, שפועל בענף הפרסום מזה כעשר שנים, שימש בשנתיים האחרונות כקופירייטר בכיר במשרד פוגל אוגליבי ולפני כן שימש כקופירייטר במשרדים באומן בר ריבנאי, ראובני פרידן וגיתם BBDO.
בין הקמפיינים עליהם הוא חתום: אורנג' משפחה, 012 (בהשתתפות אייל קיציס), אסם - "טעם שמחזיר אותי הביתה", צ'יקס של בייגל בייגל, והחבר'ה של גולדסטאר.
בני מחליף בתפקידו את רנן כרמל שעבד ביורו כ-5 שנים ומונה למנהל הקריאייטיב של תקציב הסלולר הרוסי - MTS בבאומן- בר-ריבנאי.
הילה בז'יז'ינסקי, מנכ"ל משרד הפרסום EURO TEL-AVIV: "אדם מביא עמו משב רוח יצירתי חדש. אין ספק שניסיונו העשיר ומגוון הלקוחות עימם עבד יעניקו לו את היכולת להוביל את צוות הקריאייטיב של יורו תל-אביב ולעמוד ביעדי החברה ואתגריה".
בקבוצת יורו תל אביב מועסקים כ-70 עובדים ועל לקוחותיה הבולטים נמנים רקיט בנקיזר, פיג'ו, אילנות דיסקונט, בנק אוצר החייל, קוסמופארם, לילית קוסמטיקה, סמסונג, איקאה ועוד. הקבוצה נמצאת בבעלות יורו העולמית שמחזיקה ב-67%. יתרת המניות נחלקת בחלקים שווים בין רפי צרפתי לזמיר דחב"ש.